Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #26 Skrevet 8. juli 2013 Nei, puppene må få luft de også Anonymous poster hash: dbb84...ca2
LittLykkelig Skrevet 8. juli 2013 #27 Skrevet 8. juli 2013 Nei her får både jentene og musa være fri om natta. Gruer meg til barseltiden der man lekker overalt og må ha klær på om natta..
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #28 Skrevet 9. juli 2013 Nei, bare når jeg ammer. Da må jeg for ellers blir det mye søl... Anonymous poster hash: 93400...566
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #29 Skrevet 9. juli 2013 Sover naken Anonymous poster hash: b810f...97a
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #30 Skrevet 9. juli 2013 Ja, sportsbh. Har stor bryster og liker ikke at de ikke har støtte. Føler at huden blir dratt. Anonymous poster hash: 782aa...390
Tigerpote Skrevet 9. juli 2013 #31 Skrevet 9. juli 2013 Huff nei! Men sov av og til med bh da jeg ammet, ellers var alt vått...
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #32 Skrevet 9. juli 2013 Ja. Tyngdekraften virker om natten og vet dere. Har fortsatt sprettpupper i en alder av 35. Sover med myke og gode sportstopper da.Anonymous poster hash: 9cb6c...c04 Eg er 32 år og har bare sovet med bh mens eg har ammet, og mine pupper er veldig faste til å ha ammet tre barn.. Noen trur til og med eg har silikon men det har eg ikkje.. Og mine er Store.. 90 dd.. Anonymous poster hash: 1a19c...2d0
Love my kidz Skrevet 9. juli 2013 #33 Skrevet 9. juli 2013 Leste en gang om at man kan minske brystkreftfaren ved å la brystene få være "fri" mest mulig. Har ingen dokumentasjon på dette da, så vet ikke om det er noe hold i utsagnet. Jeg sover uten!
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #34 Skrevet 9. juli 2013 Gjorde det da jeg ammet. Måtte ha ullinnlegg osv for å ikke få brystbetennelse. Forøvrig ikke. Er 42 år og str E henger ikke, så tror ikke det har så inmari mye å si..... Anonymous poster hash: f51dc...2be
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 9. juli 2013 #35 Skrevet 9. juli 2013 Nei, får ikke lov av mannen . Skal jeg sove i senga må jeg være naken. Får kun ha truse på om jeg har mensen.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #36 Skrevet 9. juli 2013 Et lite tips til dere som ammer. De har noen singletter på HM med en slags topp inni. (ammesinglet). Jeg brukte den på natta. Føles friere enn bh, og man kan ha innlegg inne i "folderen" så det ikke blir søl. De er løse og gode. Ellers så sover jeg uten. Anonymous poster hash: 2bcf1...f68
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #38 Skrevet 9. juli 2013 Ja det gjør jeg. Med spiler også. Det har jeg alltid gjort, liker ikke å ligge uten. Anonymous poster hash: 21bdd...616
Vera prøver Skrevet 9. juli 2013 #39 Skrevet 9. juli 2013 Nope, lar de være fri. Også når jeg ammer. Bruker bare en gulpeklut til å ta imot når det lekker og skifter/vasker sengetøyet ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå