Gå til innhold

Sover dere med BH ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, puppene må få luft de også  ;)

Anonymous poster hash: dbb84...ca2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei her får både jentene og musa være fri om natta. Gruer meg til barseltiden der man lekker overalt og må ha klær på om natta..

Skrevet

Nei, bare når jeg ammer. Da må jeg for ellers blir det mye søl...

Anonymous poster hash: 93400...566

Skrevet

Sover naken

Anonymous poster hash: b810f...97a

Skrevet

Ja, sportsbh. Har stor bryster og liker ikke at de ikke har støtte. Føler at huden blir dratt.

Anonymous poster hash: 782aa...390
Skrevet

Huff nei! Men sov av og til med bh da jeg ammet, ellers var alt vått...

Skrevet

Ja. Tyngdekraften virker om natten og vet dere. Har fortsatt sprettpupper i en alder av 35. Sover med myke og gode sportstopper da.Anonymous poster hash: 9cb6c...c04

Eg er 32 år og har bare sovet med bh mens eg har ammet, og mine pupper er veldig faste til å ha ammet tre barn.. Noen trur til og med eg har silikon men det har eg ikkje.. Og mine er Store.. 90 dd..

Anonymous poster hash: 1a19c...2d0

Skrevet

Leste en gang om at man kan minske brystkreftfaren ved å la brystene få være "fri" mest mulig. Har ingen dokumentasjon på dette da, så vet ikke om det er noe hold i utsagnet.  :mellow:

Jeg sover uten!

Skrevet

Gjorde det da jeg ammet. Måtte ha ullinnlegg osv for å ikke få brystbetennelse.

Forøvrig ikke. Er 42 år og str E henger ikke, så tror ikke det har så inmari mye å si.....

Anonymous poster hash: f51dc...2be
Skrevet

Nei, får ikke lov av mannen . Skal jeg sove i senga må jeg være naken. Får kun ha truse på om jeg har mensen.

Skrevet

Et lite tips til dere som ammer. De har noen singletter på HM med en slags topp inni. (ammesinglet). Jeg brukte den på natta. Føles friere enn bh, og man kan ha innlegg inne i "folderen" så det ikke blir søl. De er løse og gode.

Ellers så sover jeg uten.

Anonymous poster hash: 2bcf1...f68
Skrevet

Naken

Skrevet

Ja det gjør jeg. Med spiler også. Det har jeg alltid gjort, liker ikke å ligge uten.

Anonymous poster hash: 21bdd...616
Skrevet

Nope, lar de være fri. Også når jeg ammer. Bruker bare en gulpeklut til å ta imot når det lekker og skifter/vasker sengetøyet ofte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...