Gå til innhold

Blødning etter KS ...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde KS på onsdag. Har fortsatt ikke blødd noenting - ikke én dråpe. På sykehuset sa de at dette kunne skje og at det kunne komme en blødning senere,

Er det noen her som har opplevd det samme? Jeg var mentalt forberedt på en stormflod og opparbeidet et lager av bind str. XXXXL. Går nå å "venter" på at det skal begynne :P

Veldig snilt om noen kan dele om de har erfaring med dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tillater meg å dytte litt på min egen tråd ;)

Skrevet

Ja jeg blødde. Men kom en god del dager etter. Husker ikke helt hvor lenge etterpå, kanskje opptil. Men det var så mye at jeg brukte disse svære bindene på sykehuset (jeg lå lenge på sykehuset etter KS pga komplikasjoner)



Anonymous poster hash: 1b253...cc5
Skrevet

opptil en uke, skulle det stå :)



Anonymous poster hash: 1b253...cc5
Gjest sug lut
Skrevet

Sorry, kan ikke hjelpe - blødde som en gris i noen uker etter begge snittene mine. Men kontakt sykehuset og hør om det helst BØR komme, evt hva du bør passe på?

Skrevet

Her startet det opp 1,5 uke etterpå, og da kom det betydelig også... Så er greit å ha bind klare.. Husker ikke maks tiden man kan gå før det blir for lenge å vente, men de startet å snakke på kontrollering dagen før jeg fikk blødningen min.. Forhør deg med de hvor mange dager etter som er ok å vente på blødningene, så du føler deg sikker på det.



Anonymous poster hash: de3f9...b1f
Skrevet

Du har jo masse overflødige lag i livmoren som må og bør ut uansett. Og den skal jo også krympe seg ned fra størrelse stooor vannmelon til liten pære igjen. Så ja, du kommer nok til å blø. Vet ikke hvorfor det tar lenger tid etter KS?



Anonymous poster hash: 65c8a...894
Skrevet

Merkelig, jeg våknet opp etter ks og blodet rant ut av meg mens jeg lå nede.. Men hos meg gikk vannet først, kan være det ikke er gått noen hinner e.l. hos deg så derfor tar det litt tid.. Det bør jo komme..Ikke det at jeg er lege e.l...

Skrevet

Ikke sikkert du kommer til å blø så mye. Med nr 2 så blødde jeg omtrent ikke noe. Begynte med truseinnlegg på sykehuset. :)

Skrevet

Jeg hadde ringt og forhørt meg jeg. Nå blødde jeg veldig etter mitt, så etter to ukers tid ca dabbet det av før skorpene kom ut og det blødde litt friskt igjen. Det må jo være blod der inne?! :-o

 

Anonymous poster hash: 49bf1...06b

Skrevet

Takk for svar :) tar en telefon, jeg.

Skrevet

Jeg begynte å blø kraftig jeg da, så mye at jeg trengte intensiven og blodoverføring. Men når det stabiliserte seg ble det "vanlig" blødninger. Kom ca 2 dager etter, og belag deg på klumper :/

Skrevet

Blødde med en gang etter mitt ks, dog ikke i store mengder. Var vesentlig mye blod etter mine vaginale fødsler, men så skraper de jo ganske mye ut av livmora når man har hatt ks så er vel derfor det kan ta litt tid mtp blødninger og mengde blødninger i tiden etter.

Skrevet

Jeg blødde med en gang.. og i 9 (!!) Uker:/ håper du slipper;)

 

Anonymous poster hash: fb1b9...887

Skrevet

Hadde KS på onsdag. Har fortsatt ikke blødd noenting - ikke én dråpe. På sykehuset sa de at dette kunne skje og at det kunne komme en blødning senere,

Er det noen her som har opplevd det samme? Jeg var mentalt forberedt på en stormflod og opparbeidet et lager av bind str. XXXXL. Går nå å "venter" på at det skal begynne :P

Veldig snilt om noen kan dele om de har erfaring med dette.

Jeg kupper tråden din jeg for å si - gratulerer så mye med å få nurket ut til vår flotte verden !! Tenkt på deg, og visste jo at nurket var rett rundt hjørnet, men som du nå vet er det mye som går en småbarnsmor hus forbi ;) magisk er det ikke ?

Er formen fin, og nurket bra ?

Tok keisersnitt selv, og jeg blødde ikke så mye som jeg trodde i tiden etter. Det varte en stund, men var bare litt " vannaktig blod. Kanskje to uker etter keisersnittet begynte jeg å blø endel igjen, men så gikk det bort igjen etter noen dager.

Velvel.. Nyt glade dager på landet med nurk, og kanskje du skulle unne deg litt bobler i solnedgangen snart ;)

Skrevet

 

Hadde KS på onsdag. Har fortsatt ikke blødd noenting - ikke én dråpe. På sykehuset sa de at dette kunne skje og at det kunne komme en blødning senere,

Er det noen her som har opplevd det samme? Jeg var mentalt forberedt på en stormflod og opparbeidet et lager av bind str. XXXXL. Går nå å "venter" på at det skal begynne :P

Veldig snilt om noen kan dele om de har erfaring med dette.

Jeg kupper tråden din jeg for å si - gratulerer så mye med å få nurket ut til vår flotte verden !! Tenkt på deg, og visste jo at nurket var rett rundt hjørnet, men som du nå vet er det mye som går en småbarnsmor hus forbi ;) magisk er det ikke ?

Er formen fin, og nurket bra ?

Tok keisersnitt selv, og jeg blødde ikke så mye som jeg trodde i tiden etter. Det varte en stund, men var bare litt " vannaktig blod. Kanskje to uker etter keisersnittet begynte jeg å blø endel igjen, men så gikk det bort igjen etter noen dager.

Velvel.. Nyt glade dager på landet med nurk, og kanskje du skulle unne deg litt bobler i solnedgangen snart ;)

Tusen takk for hyggelig svar, Catlady :)

Jeg elsker å være mamma og gråter av glede når jeg holder ham i armene mine. Nurket er helt skjønn. Hadde litt lite melk først, men nå er det i gang og han spiser masse. Herlige tider!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...