Gå til innhold

når fikk du antydning til gravidmage med nummer to?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor tidlig da?

Anonymous poster hash: d57cb...3bd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rundt uke 12.

Livmoren kom over kanten i uke 9/10.

Anonymous poster hash: 65cb1...4ca
Skrevet

Veldig tidlig oppblåst, men det gikk ned igjen før jeg gikk opp igjen pga livmor i uke 15. Men jeg kastet mye opp da

Anonymous poster hash: 9ff25...b3e
Skrevet

Jeg merket magen min veldig tidlig, men andre begynte å legge merke til det bare etter uken 18

Skrevet

Ca uke

9-10 :)

Skrevet

MEd første ble jeg tidlig oppblåst, i uke 12 brukte jeg mammabukser og magen "gikk aldri ned" igjen...

Men begynte og trene etter fødsel, kom meg i ok form,- og med nummer to kunne jeg lett skjule magen i uke 21. Da kjøpte jeg meg ei ny bukse og skjorte, i min "vanlige" størrelser, og ingen så magen i det hele tatt. Var sånn innsvinget skjorte, smal og i stretch..Var vel først i uke 24/25 det måtte vid tunika til for og skjule magen...

SÅ trenger ikke synes bedre/fortere med barn nummer to..Formen du er i har mye og si,- styrken i magen ihvertfall: Hadde trent mye pilates før graviditet nummer to, og fortsatte etter jeg ble gravid. De fleste øvelser var komatibel med voksende mage nemmelig :) Fra og gå med mammabukser i 6mndr etter førstemann, smatt jeg inn i min vanlige bukse,- MED knapp igjen, da jeg dro hjem fra føden 2-gang...

Anonymous poster hash: 2a947...ecf
Skrevet

Hadde veldig oppblåst mage på kveldstid med nr 2 i uke 6-7 til uke 10-11, det så ut som en gravidmage i 7. mnd :P Men det roa seg veldig ned. Husker vel ikke helt når magen kom, jeg legger fort på meg 3-4 kg i mine svangerskap men de kiloene legger seg på hoftene og rumpa. Magen kom vel ca i uke 15-16 med begge to. Men kollegaene så ikke magen min før jeg var i uke 26-27 da jeg jobber i grønne scrubs til vanlig :P

Skrevet

Rundt uke 22. Med første kom magen rundt uke 28.

Anonymous poster hash: f6d17...542
Skrevet

Kjempetidlig! Rundt uke 8 merket jeg andre damer stirret. Uke 12 fikk jeg direkte spørsmål av kvinnelig kollega. Generelt synes jeg at jeg har sett høygravid ut nesten hele tiden.... :mellow:

Anonymous poster hash: 527a3...bba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...