Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #1 Skrevet 7. juli 2013 Bor 50 mil unna hjemstedet mitt hvor all min familie og slekt bor. Mannens familie bor her, men vi har ikke noe nært forhold. Jeg har flytta en del etter jeg var ferdig på skolen og havna til slutt her da jeg traff samboeren min. Har prøvd å bli kjent med folk både gjennom jobb og barselgrupper, men det er søren ikke lett. Samboeren har reisejobb og er borte to uker i strekk. Så da sitter jeg her alene. Føler meg helt alene i verden innimellom. De eneste voksne jeg snakker med er de ansatte i bhg til eldstejenta. Anonymous poster hash: 37152...764
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #2 Skrevet 7. juli 2013 Hvor bor du? :0) Anonymous poster hash: e47e4...d81
NormaJean Skrevet 7. juli 2013 #3 Skrevet 7. juli 2013 Inviter en av vennene i barnehagen med mor på lekedate og middag etter barnehagen. Så lager du litt god mat til dere voksne også. En ypperlig måte å bli kjent med andre på. Velg en du har kanskje pratet litt med i garderoben.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #4 Skrevet 7. juli 2013 Bor i Sogn og Fjordane Hi Anonymous poster hash: 37152...764
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #5 Skrevet 7. juli 2013 Bor i Sogn og Fjordane Hi Anonymous poster hash: 37152...764 Så teit, jeg bor for langt unna for et kafebesøk! Anonymous poster hash: e47e4...d81
mamma'n til 2 :) Skrevet 7. juli 2013 #6 Skrevet 7. juli 2013 Bor i Sogn og Fjordane Hi Anonymous poster hash: 37152...764 Så teit, jeg bor for langt unna for et kafebesøk! Anonymous poster hash: e47e4...d81 Hvor bor du da? Jeg er i samme situasjon som HI...
Trultemor85 Skrevet 7. juli 2013 #7 Skrevet 7. juli 2013 Jeg bor i Østfold om noen vil ha kaffebesøk Har fått vedtak om svangerskapspenger Pga hardt arbeid, så gruer meg til å gå hjemme 4 mnd til de fleste jobber eller er på skole , så rop ut!!!!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 7. juli 2013 #8 Skrevet 7. juli 2013 Hørtes kjent ut ja.. Her sitter de jeg kan kalle gode venner flere mil unna, så det blir med en og annen tlf samtale og litt snakk på facebook.. Men alt i alt, så er det ensomt.. Samboeren er borte 12 dager av gangen, på den tiden snakker jeg med svigers om jeg må på butikken, og de ansatte i bhg.. Blir samtidig totalt oversett av de andre i bhg, om det er fordi jeg var reservert i starten, eller fordi jeg er "for ung for flokken" vet jeg ikke, men umulig å oppnå noe kontakt med de andre foreldrene... Hadde en barselgruppe, men da jeg fikk lillesøster og helsa sviktet helt, så falt jeg utenfor der også.. Okkuperer tiden med ungene, husarbeid og håndarbeid/tegning/lesing...
mamma'n til 2 :) Skrevet 7. juli 2013 #9 Skrevet 7. juli 2013 Jeg bor i Østfold om noen vil ha kaffebesøk Har fått vedtak om svangerskapspenger Pga hardt arbeid, så gruer meg til å gå hjemme 4 mnd til de fleste jobber eller er på skole , så rop ut!!!! Jeg bor også i Østfold! Og er 3 år eldre enn deg, dersom tallet i nicket ditt er fødselsåret ditt Venter du din første, eller har du flere barn? Jeg har (som nicket mitt tilsier) to barn, på 8 mnd, og 2 år
mamma'n til 2 :) Skrevet 7. juli 2013 #10 Skrevet 7. juli 2013 Hørtes kjent ut ja.. Her sitter de jeg kan kalle gode venner flere mil unna, så det blir med en og annen tlf samtale og litt snakk på facebook.. Men alt i alt, så er det ensomt.. Samboeren er borte 12 dager av gangen, på den tiden snakker jeg med svigers om jeg må på butikken, og de ansatte i bhg.. Blir samtidig totalt oversett av de andre i bhg, om det er fordi jeg var reservert i starten, eller fordi jeg er "for ung for flokken" vet jeg ikke, men umulig å oppnå noe kontakt med de andre foreldrene... Hadde en barselgruppe, men da jeg fikk lillesøster og helsa sviktet helt, så falt jeg utenfor der også.. Okkuperer tiden med ungene, husarbeid og håndarbeid/tegning/lesing... Hvor bor du da?
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 7. juli 2013 #11 Skrevet 7. juli 2013 Hørtes kjent ut ja.. Her sitter de jeg kan kalle gode venner flere mil unna, så det blir med en og annen tlf samtale og litt snakk på facebook.. Men alt i alt, så er det ensomt.. Samboeren er borte 12 dager av gangen, på den tiden snakker jeg med svigers om jeg må på butikken, og de ansatte i bhg.. Blir samtidig totalt oversett av de andre i bhg, om det er fordi jeg var reservert i starten, eller fordi jeg er "for ung for flokken" vet jeg ikke, men umulig å oppnå noe kontakt med de andre foreldrene... Hadde en barselgruppe, men da jeg fikk lillesøster og helsa sviktet helt, så falt jeg utenfor der også.. Okkuperer tiden med ungene, husarbeid og håndarbeid/tegning/lesing... Hvor bor du da? Hedmark.. Uten førerkort, eller stort av muligheter til å komme meg noe sted, har blitt vandt til tilstanden nå, vært slik i over 1 år nå..
mamma'n til 2 :) Skrevet 7. juli 2013 #12 Skrevet 7. juli 2013 Hørtes kjent ut ja.. Her sitter de jeg kan kalle gode venner flere mil unna, så det blir med en og annen tlf samtale og litt snakk på facebook.. Men alt i alt, så er det ensomt.. Samboeren er borte 12 dager av gangen, på den tiden snakker jeg med svigers om jeg må på butikken, og de ansatte i bhg.. Blir samtidig totalt oversett av de andre i bhg, om det er fordi jeg var reservert i starten, eller fordi jeg er "for ung for flokken" vet jeg ikke, men umulig å oppnå noe kontakt med de andre foreldrene... Hadde en barselgruppe, men da jeg fikk lillesøster og helsa sviktet helt, så falt jeg utenfor der også.. Okkuperer tiden med ungene, husarbeid og håndarbeid/tegning/lesing... Hvor bor du da? Hedmark.. Uten førerkort, eller stort av muligheter til å komme meg noe sted, har blitt vandt til tilstanden nå, vært slik i over 1 år nå.. Ok, da bor vi litt langt unna hverandre. Men kjenner igjen situasjonen, jeg har heller ikke førerkort, så skulle jeg hatt venninner, måtte jo de ha kommet hit... Ihvertfall på kvelden... Men savner noen å finne på noe med på dagtid også, f.eks playdate med ei hyggelig jente/dame, sånn at både barna og mammaene får det koselig Føler det går sånn utover barna mine også at jeg ikke kjenner noen/har venner... Har jo familie, men de er opptatt med sitt... Så det blir mye turgåing om våren/høsten, strandturer om sommeren (om været holder), og vintern blir mest inneaktiviteter dessverre... Blir vel lettere når barna blir større kanskje... Jeg har også blitt vant til det, men jeg kjenner ofte på savnet om kvelden når barna har lagt seg... Det blir liksom dere her inne som er "venninnene" mine... Det er kun dere jeg snakker med
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 7. juli 2013 #13 Skrevet 7. juli 2013 Hørtes kjent ut ja.. Her sitter de jeg kan kalle gode venner flere mil unna, så det blir med en og annen tlf samtale og litt snakk på facebook.. Men alt i alt, så er det ensomt.. Samboeren er borte 12 dager av gangen, på den tiden snakker jeg med svigers om jeg må på butikken, og de ansatte i bhg.. Blir samtidig totalt oversett av de andre i bhg, om det er fordi jeg var reservert i starten, eller fordi jeg er "for ung for flokken" vet jeg ikke, men umulig å oppnå noe kontakt med de andre foreldrene... Hadde en barselgruppe, men da jeg fikk lillesøster og helsa sviktet helt, så falt jeg utenfor der også.. Okkuperer tiden med ungene, husarbeid og håndarbeid/tegning/lesing... Hvor bor du da? Hedmark.. Uten førerkort, eller stort av muligheter til å komme meg noe sted, har blitt vandt til tilstanden nå, vært slik i over 1 år nå.. Ok, da bor vi litt langt unna hverandre. Men kjenner igjen situasjonen, jeg har heller ikke førerkort, så skulle jeg hatt venninner, måtte jo de ha kommet hit... Ihvertfall på kvelden... Men savner noen å finne på noe med på dagtid også, f.eks playdate med ei hyggelig jente/dame, sånn at både barna og mammaene får det koselig Føler det går sånn utover barna mine også at jeg ikke kjenner noen/har venner... Har jo familie, men de er opptatt med sitt... Så det blir mye turgåing om våren/høsten, strandturer om sommeren (om været holder), og vintern blir mest inneaktiviteter dessverre... Blir vel lettere når barna blir større kanskje... Jeg har også blitt vant til det, men jeg kjenner ofte på savnet om kvelden når barna har lagt seg... Det blir liksom dere her inne som er "venninnene" mine... Det er kun dere jeg snakker med Er som å ha skrevet det selv det du nevner nå ja.. hehe.. Snakk om et liv, lever via DIB og FB
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #14 Skrevet 7. juli 2013 Hørtes kjent ut ja.. Her sitter de jeg kan kalle gode venner flere mil unna, så det blir med en og annen tlf samtale og litt snakk på facebook.. Men alt i alt, så er det ensomt.. Samboeren er borte 12 dager av gangen, på den tiden snakker jeg med svigers om jeg må på butikken, og de ansatte i bhg.. Blir samtidig totalt oversett av de andre i bhg, om det er fordi jeg var reservert i starten, eller fordi jeg er "for ung for flokken" vet jeg ikke, men umulig å oppnå noe kontakt med de andre foreldrene... Hadde en barselgruppe, men da jeg fikk lillesøster og helsa sviktet helt, så falt jeg utenfor der også.. Okkuperer tiden med ungene, husarbeid og håndarbeid/tegning/lesing... Hvor bor du da? Hedmark.. Uten førerkort, eller stort av muligheter til å komme meg noe sted, har blitt vandt til tilstanden nå, vært slik i over 1 år nå.. Hvor i Hedmark bor du?? Jeg bor også der:-) Anonymous poster hash: abf43...408
mamma'n til 2 :) Skrevet 7. juli 2013 #15 Skrevet 7. juli 2013 Hørtes kjent ut ja.. Her sitter de jeg kan kalle gode venner flere mil unna, så det blir med en og annen tlf samtale og litt snakk på facebook.. Men alt i alt, så er det ensomt.. Samboeren er borte 12 dager av gangen, på den tiden snakker jeg med svigers om jeg må på butikken, og de ansatte i bhg.. Blir samtidig totalt oversett av de andre i bhg, om det er fordi jeg var reservert i starten, eller fordi jeg er "for ung for flokken" vet jeg ikke, men umulig å oppnå noe kontakt med de andre foreldrene... Hadde en barselgruppe, men da jeg fikk lillesøster og helsa sviktet helt, så falt jeg utenfor der også.. Okkuperer tiden med ungene, husarbeid og håndarbeid/tegning/lesing... Hvor bor du da? Hedmark.. Uten førerkort, eller stort av muligheter til å komme meg noe sted, har blitt vandt til tilstanden nå, vært slik i over 1 år nå.. Ok, da bor vi litt langt unna hverandre. Men kjenner igjen situasjonen, jeg har heller ikke førerkort, så skulle jeg hatt venninner, måtte jo de ha kommet hit... Ihvertfall på kvelden... Men savner noen å finne på noe med på dagtid også, f.eks playdate med ei hyggelig jente/dame, sånn at både barna og mammaene får det koselig Føler det går sånn utover barna mine også at jeg ikke kjenner noen/har venner... Har jo familie, men de er opptatt med sitt... Så det blir mye turgåing om våren/høsten, strandturer om sommeren (om været holder), og vintern blir mest inneaktiviteter dessverre... Blir vel lettere når barna blir større kanskje... Jeg har også blitt vant til det, men jeg kjenner ofte på savnet om kvelden når barna har lagt seg... Det blir liksom dere her inne som er "venninnene" mine... Det er kun dere jeg snakker med Er som å ha skrevet det selv det du nevner nå ja.. hehe.. Snakk om et liv, lever via DIB og FB Jaja, godt vi i det minste er flere om det da
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 7. juli 2013 #16 Skrevet 7. juli 2013 Hørtes kjent ut ja.. Her sitter de jeg kan kalle gode venner flere mil unna, så det blir med en og annen tlf samtale og litt snakk på facebook.. Men alt i alt, så er det ensomt.. Samboeren er borte 12 dager av gangen, på den tiden snakker jeg med svigers om jeg må på butikken, og de ansatte i bhg.. Blir samtidig totalt oversett av de andre i bhg, om det er fordi jeg var reservert i starten, eller fordi jeg er "for ung for flokken" vet jeg ikke, men umulig å oppnå noe kontakt med de andre foreldrene... Hadde en barselgruppe, men da jeg fikk lillesøster og helsa sviktet helt, så falt jeg utenfor der også.. Okkuperer tiden med ungene, husarbeid og håndarbeid/tegning/lesing... Hvor bor du da?Hedmark.. Uten førerkort, eller stort av muligheter til å komme meg noe sted, har blitt vandt til tilstanden nå, vært slik i over 1 år nå.. Hvor i Hedmark bor du?? Jeg bor også der:-) Anonymous poster hash: abf43...408 Ringsaker
Trultemor85 Skrevet 7. juli 2013 #17 Skrevet 7. juli 2013 Jeg bor i Østfold om noen vil ha kaffebesøk Har fått vedtak om svangerskapspenger Pga hardt arbeid, så gruer meg til å gå hjemme 4 mnd til de fleste jobber eller er på skole , så rop ut!!!! Jeg bor også i Østfold! Og er 3 år eldre enn deg, dersom tallet i nicket ditt er fødselsåret ditt Venter du din første, eller har du flere barn? Jeg har (som nicket mitt tilsier) to barn, på 8 mnd, og 2 år Hehe, ja det er alderen har to gutter på snart 8 og 5 . Uff høres mye ut, tiden går jo så fort
mamma'n til 2 :) Skrevet 7. juli 2013 #18 Skrevet 7. juli 2013 Jeg bor i Østfold om noen vil ha kaffebesøk Har fått vedtak om svangerskapspenger Pga hardt arbeid, så gruer meg til å gå hjemme 4 mnd til de fleste jobber eller er på skole , så rop ut!!!! Jeg bor også i Østfold! Og er 3 år eldre enn deg, dersom tallet i nicket ditt er fødselsåret ditt Venter du din første, eller har du flere barn? Jeg har (som nicket mitt tilsier) to barn, på 8 mnd, og 2 år Hehe, ja det er alderen har to gutter på snart 8 og 5 . Uff høres mye ut, tiden går jo så fort Hvor i Østfold bor du da? Dattern min hadde elsket å være sammen med guttene dine, ho liker litt eldre barn. Jeg bor i Moss. Ja, tiden går alt for fort syns jeg!
2005&2010 Skrevet 7. juli 2013 #19 Skrevet 7. juli 2013 Jeg bor også i Østfold:-) har to jenter, ei på 3 og ei på 7:-)
Gjest Antarctica Skrevet 7. juli 2013 #20 Skrevet 7. juli 2013 Bor 50 mil unna hjemstedet mitt hvor all min familie og slekt bor. Mannens familie bor her, men vi har ikke noe nært forhold. Jeg har flytta en del etter jeg var ferdig på skolen og havna til slutt her da jeg traff samboeren min. Har prøvd å bli kjent med folk både gjennom jobb og barselgrupper, men det er søren ikke lett. Samboeren har reisejobb og er borte to uker i strekk. Så da sitter jeg her alene. Føler meg helt alene i verden innimellom. De eneste voksne jeg snakker med er de ansatte i bhg til eldstejenta. Anonymous poster hash: 37152...764 Men hvis mannen din uansett er borte halvparten av tida, hadde det ikke vært en tanke at dere flyttet et sted der du har flere å være sammen med, det er tross alt du som betaler prisen?
Trultemor85 Skrevet 8. juli 2013 #21 Skrevet 8. juli 2013 Jeg bor i Østfold om noen vil ha kaffebesøk Har fått vedtak om svangerskapspenger Pga hardt arbeid, så gruer meg til å gå hjemme 4 mnd til de fleste jobber eller er på skole , så rop ut!!!! Jeg bor også i Østfold! Og er 3 år eldre enn deg, dersom tallet i nicket ditt er fødselsåret ditt Venter du din første, eller har du flere barn? Jeg har (som nicket mitt tilsier) to barn, på 8 mnd, og 2 år Hehe, ja det er alderen har to gutter på snart 8 og 5 . Uff høres mye ut, tiden går jo så fort Hvor i Østfold bor du da? Dattern min hadde elsket å være sammen med guttene dine, ho liker litt eldre barn. Jeg bor i Moss.Ja, tiden går alt for fort syns jeg! Bor i Fredrikstad Bodd noen få år i Rygge, mrn født og oppvokst her
Trultemor85 Skrevet 8. juli 2013 #22 Skrevet 8. juli 2013 Jeg bor også i Østfold:-) har to jenter, ei på 3 og ei på 7:-) Hvor i Østfold bor du da?
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #23 Skrevet 8. juli 2013 Bor 50 mil unna hjemstedet mitt hvor all min familie og slekt bor. Mannens familie bor her, men vi har ikke noe nært forhold. Jeg har flytta en del etter jeg var ferdig på skolen og havna til slutt her da jeg traff samboeren min. Har prøvd å bli kjent med folk både gjennom jobb og barselgrupper, men det er søren ikke lett. Samboeren har reisejobb og er borte to uker i strekk. Så da sitter jeg her alene. Føler meg helt alene i verden innimellom. De eneste voksne jeg snakker med er de ansatte i bhg til eldstejenta. Anonymous poster hash: 37152...764 Jeg har heller ikke noe nære venner. Har to venninner som går på kafe med meg av og til...men skulle gjerne hatt flere. Synes vi kunne lagd en tråd for de som ønsker å treffes (de som bor i samme byen). Jeg er åpent og hadde syntes det var kjempekoselig. Elsker å gå på kafe og spise ute. Anonymous poster hash: df2f6...3dc
2005&2010 Skrevet 8. juli 2013 #24 Skrevet 8. juli 2013 Jeg bor også i Østfold:-) har to jenter, ei på 3 og ei på 7:-)Hvor i Østfold bor du da? Bor i Eidsberg, ett stykke unna;-)
Trultemor85 Skrevet 8. juli 2013 #25 Skrevet 8. juli 2013 Jeg bor også i Østfold:-) har to jenter, ei på 3 og ei på 7:-)Hvor i Østfold bor du da? Bor i Eidsberg, ett stykke unna;-) Ja er lite stykke kanskje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå