Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #1 Skrevet 7. juli 2013 Hvordan syns dere det er å ha hamster? Er barna interessert i den? Hvordan gjør dere det når dere skal på ferie? Anonymous poster hash: 8ce6c...cc3
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #2 Skrevet 7. juli 2013 Jeg hadde hamster når jeg var lite. Syntes det var stas en periode. Kunne aldri tekt meg det nå. Når det gjelder ferie så må dere ha noen som passer de. Anonymous poster hash: 1f5c7...55e
Cat_Woman Skrevet 7. juli 2013 #3 Skrevet 7. juli 2013 Jeg har hatt det før. For barn er det gjerne stas en veldig kort stund... En hamster krever en del uten å "gi så mye tilbake" etter min erfaring, den må håndteres ganske mye for at den skal bli tam, og den er uansett ikke særlig sosial ift mennesker.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #4 Skrevet 7. juli 2013 Jeg elsker hamstere! Hadde mange som barn, gikk aldri lei Det tar ikke så lang tid å få dem sosialisert, i min erfaring, og selv om de ikke er direkte kosete, så er det mye kos med dem likevel Anonymous poster hash: 02325...74d
IreneUtålmodig Skrevet 7. juli 2013 #5 Skrevet 7. juli 2013 Et av yndlings kjeledyra mine Hadde en dverghamster, veldig sosial og leken.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #6 Skrevet 7. juli 2013 Jeg hadde en veldig tam dverghamster, jobbet mye med ham for å få ham rolig og kosete i starten. Etterhvert ble den så rolig og tam at den lystret på innkalling og kunne gå rundt i leiligheta selv. Han bet aldri på ledninger, korrigerte den typen atferd tidlig, men han laget seg reir bak kjøleskapet da Måtte dra fram det innimellom og rense unna lodottende han hadde funnet og lagd seng av Men nå kunne jeg aldri ha tenkt meg det igjen, jeg måtte bruke masse tid på å trene hamsteret og gjøre det tamt og kosete. Orker ikke det med unger rundt beina. Pluss, jeg må jo ha "hamsterpass" hvis jeg vil dra på ferie, og det er ikke så mange som gidder det lenger gitt Anonymous poster hash: 61586...71f
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #7 Skrevet 7. juli 2013 Tusen takk for svarene Anonymous poster hash: 8ce6c...cc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå