Gå til innhold

Forkjølelse i sommervarmen er noe dritt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla på 14 mndr har blitt skikkelig forkjøla nå i sommervarmen,men går ganske ok da...Har fått bade litt selv om hun ikke er helt i hundre for det har jo vært veldig varmt! De 2 eldste er og forkjøla men har nok sluttet billigere unna,men de er jo så store at de kan snyte seg,det kan jo ikke vesla!! Og jammen begynner ikke jeg også,har klødd i halsen i hele dag og vært småtett i nesa,så har tenkt at det kan være allergi også siden det slo ut på gresspollen på allergitesten i fjor,men har ikke reagert noe særlig før så lenge ingen har klippet plen iallefall...Halsen har vært litt småsår i tillegg til kløinga så er nok forkjølelse...Og nå har jeg fikk satt meg i sofaen etter at ungene er i seng,så blir jeg tettere og tettere i nesen og det svir,så det er nok den hersens forkjølelsen i varmen på meg og :( Dritt altså...Men kanskje ikke rart siden det har vært kaldt og varmt annenhver dag her på østlandet!!

Anonymous poster hash: 32153...f0e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når været skifter fra "nordpolen" til "sahara" annenhver dag, så er det ikke rart man blir dårlig...

Minsten her på 8 mnd har omgang nr 2 med antibiotika her, først pga halsbetennelse, og nå fordi halsbetennelsen ikke ble bra og det kom ørebetennelse i tillegg.

Eldste på 2 slapp unna med "bare" en kur, men er fortsatt snørrete...

Har lest en plass en gang at stress "øker" imunforsvaret, så det er nok derfor jeg fortsatt er frisk, hehe :P

God bedring til dere alle :)

Skrevet

Takk takk :) Kjenner at en føler seg ekstra slapp når en brygger på forkjølelse når det er 25-26 grader i skyggen :P

Ikke noe rart når været skifter slik nei!

Kanskje jeg må begynne å stresse mer jeg da,hehe :P

HI

Anonymous poster hash: 32153...f0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...