Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere erfaring med refluks og behandling av det? Min sønn på 12 uker har fått diagnosen kraftig refluks. Han har fått nexium og gaviscon som behandling, samt å ligge med hode høyere. Han er evig utilpass og plages tydelig. sover maks 30 min av gangen. veldig vanskelig å få han il å sove. spiser dårlig, mye kaving og styring. Jeg har lest at det finnes en mme som heter enfamil ar som skal være for refluks barn. Har noen prøvd det?

Hvor lenge varer refluks, blir det bedring når han begynner å spise grøt? Alle gode tips og råd mottas med en stor takk.

Jeg begynner å bli veldig sliten og vet ikke hva godt jeg skal gjøre for å bedre det for gutten min.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren min har det. Hun er nå snart et år og har akkurat trappet ned til en tablett losec om dagen. Hun fikk ikke medisiner før hun var 9 mnd da hun hadde såkalt stille refleks så det tok lang tid før vi fikk hjelp. De fleste vokser det av seg innen de er et år, men noen sliter med det lengre.

Jeg har ammet og hun har ikke vært spesiellt glad i flaske, men av det lille vi har gitt henne det har vi merket stor forskjell på enfamil og vanlige mye merker så det anbefales. Min datter ble heller verre da hun hun begynte med fast føde. Ikke gi grøt eller fast føde for nært leggetid.

Jeg vet hvor slitsomt det er. Etter 9 mnd visste jeg nesten ikke hvor jeg skulle gjøre av meg så når endelig hun fikk medisiner etter at jeg hadde prøvd alt annet var det en stor lettelse. Håper sønnen din har god effekt av behandlingen. Lykke til og hold ut! :)

Anonymous poster hash: 702f3...8c4

Skrevet

Min har begynt å roe seg nå, i alder av snart 16 mndr. Har vært et langt mareritt ed soving og insovning at jeg nesten ble sprø. Går nå på 1 nexium om dagen :)

Skrevet

Min datter går på losec og enfamil. Prematurt barn og disse vokser det gjerne ikke av seg før to års alder. Vi begynte for to uker siden og merket umiddelbar effekt.

Anonymous poster hash: 275a9...425

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...