Gå til innhold

Trenger litt hjelp til bilsete nr 2,, noen anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt beasafe på dei to andre., men synst den er for bratt i ryggen når dei sovner

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Britax Max-Fix eller Max-Way?

Er ellers enig med deg i at BeSafe kan være bratt i ryggen, men det har en del med hvor bratte bilsetene er også.

Vi har en Toyota Avensis og det står veldig bratt i den.

Men det skal være mulig å stille på det slik at det ikke blir fullt så bratt. Satt å leste om det her en dag, men har ikke fått prøvd det ut. Ikke husker jeg helt hvor jeg leste det heller. Skal lete litt.....

Anonymous poster hash: 3d041...8b0
Skrevet

Vi har Cybex Sirona til yngstemann og er veldig fornøyd med det. Setet har flere sitte/ligge- stillinger som man enkelt kan variere mellom. Kan også snu setet mot deg når du skal ta barnet inn og ut av bilen, VELDIG praktisk. Hadde Britax mulitec til førstemann, men er foreløpig mye mer fornøyd med Cybex :)

Anonymous poster hash: 2a2b1...a0c
Skrevet (endret)

Veldig fornøyde med Max-Way :-)

Endret av Dolly Parton
Skrevet

Ville sjekket ut nye besafe izi plus. Rent bakovervent til 25 kg. Skal ha bedre hvilestilling på det enn på combi. Vi skal ha oss det som nytt hovedsete :)

Skrevet

Vil også anbefale Cybex Sirona. Fantastisk å kunne snu på sete! :)

Anonymous poster hash: 94aa6...b94

Skrevet

har hatt beasafe på dei to andre., men synst den er for bratt i ryggen når dei sovner

Du får kjøpt en wedge på blant annet babyshop som passer til izi sleep og combi - setene og kid også mener jeg å huske

100 kr, beste investering ever :-)

Skrevet

Har Cybex Sirona og anbefalar det varmt..

Skrevet

britax multi tech 2

Anonymous poster hash: 4700c...578

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...