Gå til innhold

Noen som har studert helsesekretær hos OPK-instituttet her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har akuratt meldt meg på nettstudiene og sitter nå å gjør meg kjent med alt jeg skal gjennom på itslearning.com. Jeg skal jobbe 50% ved siden av, men kjenner jeg mister litt motet når jeg ser de alvorlige mengdene stoff jeg må pløye gjennom :) Hvor lang tid brukte du på studiet, og jobbet du noe ved siden av? Jeg vurderte helgejobb i tillegg, men den planen er herved skrinlagt :P



Anonymous poster hash: 28e73...e9e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke studert selv men vurderer å melde meg på vg 2 helseservice til høsten (har vg 1 fra før). Hvor lang til skal du bruke og tar du alle 3 årene?



Anonymous poster hash: 0c028...44d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med å bruke ett år, håper å være ferdig til neste sommer med alle eksamenene. Jeg tok vg1 og vg2 hos NKI, kan anbefales på det varmeste:) Eneste grunnen til at jeg tar vg3 hos OPK er prisen, NKI sitt kurs er dobbelt så dyrt... :/



Anonymous poster hash: 28e73...e9e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, NKI er dyrt. Jeg tok vg 1 på folkeuniversitetet. De var også veldig dyre men da fikk vi god oppfølging og klasseundervisning osv. Har tenkt på OPK på vg 2 men folkeuniversitetet på vg 3 for da får jeg all praksisen på labratoriedelen som jeg trenger. Hvordan gjør du det?



Anonymous poster hash: 0c028...44d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg tok helseservicefag på OPK i høst, startet 15.september og var ferdig med alle innleveringer totalt 15 og eksamenene 6.desember. Sto i alle fag... Skjønner godt at du føler dette er mye å lese og mange innleveringer, men når du kommer inn i dette så går det helt fint. Ta ett fag av gangen og kun konsentrer deg om dette, så vil du få bedre oversikt :) Lykke til :)



Anonymous poster hash: c5be5...9ef
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...