Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #1 Skrevet 7. juli 2013 Vi tenkte å gifte oss i all stillhet. Har nettopp forlovet oss, men ingen vet det enda. Vil gifte oss uten familie og styr, heller ordne en feiring for familie og venner senere. Noen som har gjort det slik. Var dere stivpyntet og med blomsterbukett og hele "pakken" likevel? Hvordan var seremonien? Er det ganske likt som i kirken, med ringene feks.? Anonymous poster hash: 7224e...416
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 7. juli 2013 #2 Skrevet 7. juli 2013 Venner av oss gjorde det, de reiste på familieferie til Island, kom hjem uten mer hokkus pokkus, og hengte opp brudebilder på veggen til sine foreldre De stilte begge i brudestasen sin, hun i brudekjole, oppsatt hår, bukett osv, mannen stilte i smoking og blomst i knapphullet, og ungene å penklær, de booket en kirke der, hadde ringer, løfter som i vanlig kirke, pyntet kirke og en bedre middag som familie Det kom litt sure miner fra foreldrene deres og noen venner, med de kom seg over det uansett, dette var hva de ønsket seg, ikke full kirke osv osv..
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #3 Skrevet 7. juli 2013 Venner av oss gjorde det, de reiste på familieferie til Island, kom hjem uten mer hokkus pokkus, og hengte opp brudebilder på veggen til sine foreldre De stilte begge i brudestasen sin, hun i brudekjole, oppsatt hår, bukett osv, mannen stilte i smoking og blomst i knapphullet, og ungene å penklær, de booket en kirke der, hadde ringer, løfter som i vanlig kirke, pyntet kirke og en bedre middag som familie Det kom litt sure miner fra foreldrene deres og noen venner, med de kom seg over det uansett, dette var hva de ønsket seg, ikke full kirke osv osv.. Takk for svar. Vi vil ikke gjøre det i kirke da. HI Anonymous poster hash: 7224e...416
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #4 Skrevet 7. juli 2013 Vi giftet oss på tinghuset, og hadde leiet en hel restaurant den kvelden bare til oss to og en sjeldent romantisk småbarnsforeldremiddag:-) Vi startet dagen med champagnelunsj, giftet oss, tok bilder, hentet ungene i bhg og leverte til barnevakt. Så fem timers middag og hjem<3 Nydelig dag! Anonymous poster hash: 40b40...ea6
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #5 Skrevet 7. juli 2013 Mamman og pappan min De giftet seg på tinghuset i 1972, mamma hadde fin enkel lang knall gul kjole og pappa dress. Hadde kun med seg forlovere. Ganske formel vielse har mamma fortalt, men er ikke så formelt nå lenger. Vist dere vil kan f.eks hun/han som vigsler lese dikt el lignenede (vet ikke hva dere liker ) Vi giftet hos oss en dommer (en god veninne). Hun leste en personlig hilsen, sa litt om det å skulle være sammen resten av livet også skrev vi under på papirene og gav ringene. Veldig koslig og flott. Anonymous poster hash: 84b5a...cf8
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 7. juli 2013 #6 Skrevet 7. juli 2013 De kunne velge; Kirke bryllup, ute på viddene eller lignende.. Eller på en norsk ambassade.. Så er nok mange løsninger.. De fikk en pakke pris; fly, opphold, blomster, middag og litt ekstra begivenheter på oppholdet + avlastning fra unger på bryllupsnatta.. Eneste de hadde med seg selv var ringer og klærne.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #8 Skrevet 7. juli 2013 Vi reiste på ferie og kom hjem som gift. Giftet oss på en ambassade, de stilte med vitner også (vi hadde ikke med oss noen). Jeg hadde på meg en lys sommerkjole og mannen dress, ingen brudebukett. Det var veldig koselig, ambassadøren hadde friske blomster på bordet og stilte selv i dress. Anonymous poster hash: c0677...c75
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #9 Skrevet 7. juli 2013 Jeg og min mann giftet oss i stillhet i Thailand, vi tok på oss det vi følte for, han i hvit skjorte og dressbukse jeg i en tunika og tights. Det var kun oss og presten og hans kone nede på en strand i Thailand, ingen av oss som ønsket å gifte oss i kirken, så dermed gjorde vi dette i det landet som vi elsker mest av alle og på vår helt egen måte Krever litt planlegging selv om man kun skal ha en prest, siden prestene i utlandet har mange slike oppdrag for tiden Vi kunne ikke vært mer fornøyd med dagen vår. Når vi hadde tatt oss et glass champagne i baren etter vielsen så gikk vi på rommet å ringte hjem til familie og de nærmeste vennene våre De ble selvsagt litt snurt fort at de ikke fikk dele vår glede på den store dagen, men alt i alt så var det slik vi ville ha vår dag Anonymous poster hash: 2ab4d...bd1
klg,2 boys now:) Skrevet 7. juli 2013 #10 Skrevet 7. juli 2013 Vi giftet oss på tinghuset i lunsj pausen til mannen.han hadde få litt finere klær ikke dress jeg hadde en helt enkel sommerkjole.vi dro og spiste lunsj så dro han tilbake på jobb.var meningen ingen skulle vite om det,men en nære slektning av mannen min har tilgang til folkeregisteret på jobben sin så hun snoka og sladdet til alle.svigermor har enda ikke kommet over det,mens min mor bare ler av d.typisk dere sa hun.vi hater oppmerksomhet begge to.perfekt for oss.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #11 Skrevet 7. juli 2013 Vi giftet oss på tinghuset i lunsj pausen til mannen.han hadde få litt finere klær ikke dress jeg hadde en helt enkel sommerkjole.vi dro og spiste lunsj så dro han tilbake på jobb.var meningen ingen skulle vite om det,men en nære slektning av mannen min har tilgang til folkeregisteret på jobben sin så hun snoka og sladdet til alle.svigermor har enda ikke kommet over det,mens min mor bare ler av d.typisk dere sa hun.vi hater oppmerksomhet begge to.perfekt for oss. Det er jo ikke akkurat lovlig gjort av denne slektningen...sannsynligvis oppsigelsesbrudd pga har snoket i noe som var ikke i embeds medfør og gitt videre taushetsbelagte opplysninger. Hilsen ei som selv har tilgang til folkeregisteret Anonymous poster hash: 424f3...e63
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #12 Skrevet 7. juli 2013 Oppsigelsesgrunn mente jeg Anonymous poster hash: 424f3...e63
klg,2 boys now:) Skrevet 7. juli 2013 #13 Skrevet 7. juli 2013 Er klar over det og det satt langt inne og ikke gå videre med den saken. Min mors mann er namsmann og når han hørte det ble han meget forbannet.mente jeg burde anmeldt det Ble en vanskelig situasjon
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #14 Skrevet 7. juli 2013 Vi giftet oss på tinghuset. Jeg hadde en enkel, hvit kjole fra HM, og han svart dress. Fikk hans "forlover" til å ta litt bilder etterpå. Så dro vi hjem og hadde tidenes beste runde i senga, før vi spiste treretters ute på kvelden. Ingen som vet, kun hans "forlover" og mine to beste venninner. "Problemet" er jo at man må ha prøvingsattest så må si det til noen. Regner med vi ber familiene på middag om et par år, og forteller da så vi kan få ringer og jeg kan bytte etternavn. Den beste dagen i mitt liv, holdt på å sprekke av lykke! Anonymous poster hash: 5f7f4...7b7
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #15 Skrevet 7. juli 2013 Vi giftet oss på tinghuset. Jeg hadde en enkel, hvit kjole fra HM, og han svart dress. Fikk hans "forlover" til å ta litt bilder etterpå. Så dro vi hjem og hadde tidenes beste runde i senga, før vi spiste treretters ute på kvelden. Ingen som vet, kun hans "forlover" og mine to beste venninner. "Problemet" er jo at man må ha prøvingsattest så må si det til noen. Regner med vi ber familiene på middag om et par år, og forteller da så vi kan få ringer og jeg kan bytte etternavn. Den beste dagen i mitt liv, holdt på å sprekke av lykke! Anonymous poster hash: 5f7f4...7b7 Så koselig! Slik vil jeg gjerne gjøre det også HI Anonymous poster hash: 7224e...416
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #16 Skrevet 7. juli 2013 Vi giftet oss på tinghuset. Bare vi to og hver vår forlover. Disse to var de eneste som visste om at vi skulle gifte oss, og de holdt godt på hemmeligheten. Vi giftet oss på en fredag da mannen og forloveren hans (bestevenn og arbeidskamerat) hadde fri fra jobb (inneklemt dag), jeg var student uten obligatoriske forelesninger el.l. på fredager og min venninne er lærer og hadde også fri. Så ingen som mistenkte noe heller. Vi sa ifra til foreldrene våre dagen før, og de sa "Gratulerer og til lykke!" Verken min mann eller jeg er spesielt glad i oppmerksomhet rundt egen person, og vi var også godt voksne da vi giftet oss. Foreldre på begge sider viste stor forståelse for at vi valgte å gifte oss i stillhet. Jeg hadde enkel hvit kjole, mannen hadde ny lysegrå dress. Vi spiste tre-retters på fin restaurant etter vielsen og hadde rett og slett en helt flott dag, perfekt for oss. Anonymous poster hash: 085d4...631
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #17 Skrevet 7. juli 2013 Vi giftet oss drive-trough i Las Vegas. Ingen andre enn meg og mannen som vet om det:P feiret med en bedre middag og god vin etterpå. Bryllupet er ikke gyldig i norge, da, siden vi ikke hadde ordnet med papir i forkant. Men det er ikke så nøye! Anonymous poster hash: b8079...c26
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #18 Skrevet 7. juli 2013 Vi giftet oss på tinghuset. Jeg hadde en enkel, hvit kjole fra HM, og han svart dress. Fikk hans "forlover" til å ta litt bilder etterpå. Så dro vi hjem og hadde tidenes beste runde i senga, før vi spiste treretters ute på kvelden. Ingen som vet, kun hans "forlover" og mine to beste venninner. "Problemet" er jo at man må ha prøvingsattest så må si det til noen. Regner med vi ber familiene på middag om et par år, og forteller da så vi kan få ringer og jeg kan bytte etternavn. Den beste dagen i mitt liv, holdt på å sprekke av lykke! Anonymous poster hash: 5f7f4...7b7 Så koselig! Slik vil jeg gjerne gjøre det også HI Anonymous poster hash: 7224e...416 Anbefales ja :-) Så fint å bare være oss og feire vår kjærlighet for hverandre uten masse ståk og styr med gjester og mat og lokaler. Trodde alltid jeg kom til å ha hvitt kirkebryllup, men tror bare det hadde vært slitsomt. Gruer meg litt til hva foreldrene våre sier da... Lykke til forresten :-) Anonymous poster hash: 5f7f4...7b7
valkyrien Skrevet 8. juli 2013 #19 Skrevet 8. juli 2013 Vi giftet oss på tinghuset, og var så ute og spiste middag med vitnene. Gikk i helt vanlige klær, tok ikke bilder, ikke noe ekstra styr med noe som helst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå