Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har samboern sovna på sofan hver dag etter jobb i et halvt år.

har gledet meg masse til ferie sammen med han og jenta vår på 6 mnd.

jeg er både fysisk og psykisk sliten, og så fram til at jenta vår skulle bli litt pappajente.

men nei, da skal han treffe alle kameratene sine. fullbooka hele 3uker.

dette blir jaggu en fin ferie.

nå angrer jeg på at jeg lot han sovne på sofan etter jobb.

;)

men jeg får bare stå på i samme giret jeg har gjort det siste halve året. har gått lenge på tomgang, men man kan vel sove når man blir gammel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

godt å få det ut da, selvom ingen skriver noe. hehehe

Skrevet

Uff, dette må du absolutt ikke finne deg i!! Det er sikkert veldig lett å si ja til gutta nå som det skjer så mye på sommeren. Men det er jo det samme som å nedprioritere familien og det er vel egentlig ikke det han vil? Syns du burde gi beskjed om at han har et barn som har behov for å få det beste ut av pappa i ferien og det har jo du også! Det finnes jo en balansegang hvor han kan få litt av begge deler... Lykke til!

Skrevet

Skjønner godt frustrasjonen din. Har du tatt det opp med han? 

Gjest meg&mini
Skrevet

Æsj.. Dette må du jo ta opp med han.

Synes det er dårlig gjort av han jeg.

Menn kan være litt korttenkte;) Så ikke forvent at han forstår alt uten at du sier noe til han.

Ellers, så vil jeg bare si at du kjempeflink:D Forstår godt at du er sliten.

Jeg synes du skal plassere jenta på fanget hans neste gang han sovner og sier at du stikker ut en tur:)

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg synes du skal ta en prat med ham om dette jeg. Han er kanskje usikker på papparollen? Uansett er det ikke slik at "alt" skal deles likt, men han må ta sin del av ansvaret. Han vil også miste noe viktig dersom han ikke tar del i barnets liv og familien vil jo eventuelt rakne etterhvert dersom dere ikke tar vare på den heller. Det må også han bidra med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...