Gå til innhold

Nedfor og trenger sårt hjelp til synsspunkter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid (noe som ikke var planlagt), og har barn fra tidligere

Kjæresten min bor laaangt herifra, og det er her problemet ligger.

Han har søkt jobb her, uten noe særlig hell. Bor på en liten plass, og lønna er mye dårligere enn den han har i sin hjemby. Han vil jeg skal flytte dit, men barnefar til mine tidligere barn nekter å la barna flytte, samt di ikke vil da di har skolen sin her.

flytter jeg ikke, blir jeg alenemor til den minste også.

Hvis jeg flytter, må jeg flytte fra barna mine!! hvem gjør noe sånt?? Vil da bli svært ulykkelig uten dem.

Er svært lei meg og trenger råd fra noen.

Anonymous poster hash: 984fd...bfa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man flytter ikke fra barna sine.

Anonymous poster hash: df101...87d

Skrevet

Nei aldri i livet om jeg skulle ha gjort det. Blir presset fra alle kanter, og d gjør mg svært dårlig

Skrevet

Det er vel ikke vanskelig å velge mellom kjæresten og barna? Sånn i bunn og grunn.

Skrevet

Dine barn kan i hvertfall ikke noe for dette her. Synes det ville vært veldig dårlig gjort mot dem å ta dem vekk fra sin biologiske pappa og venner. Skjønner godt at du  er i en lei situasjon. Ikke noe greit når det står på det at han ikke får jobb. Kanskje du må være alenemamma en stund da til kjæresten din får seg noe der du bor? Og kanskje han må vurdere å gå litt ned i lønn om han skal få være tilstede i barnets oppvekst og være sammen med deg? Vil jo kanskje tro det er billigre å bo der også når det er lite jobber der du bor?

Anonymous poster hash: 9edfe...651
Skrevet

Han har vel gjort det klart for meg at hans liv er der nede. Vil ikke flytte for luselønn. Har et barn fra tidligere som skal flytte tilbake dit.

Skrevet

En ting er iallefall sikkert, ville ALDRI flyttet fra barna mine, uansett hvor forelsket jeg var i en nykjæreste.

Hvor langt er du på vei? Mye kan forandre seg på f.eks 6 mnd......

Det høres ikke ut som han egentlig har noe lyst til å flytte sammen med deg på ditt hjemsted, og bruker som unnskyldning at han ikke får jobb.  Dere kan jo fortsette å være kjærester og at han forhåpentligvis stiller mer opp når babyen er kommet.

Tror du kommer til å angre svært mye om du flytter til han uten barna dine!! Og kanskje tilslutt ender med å bli bitter på han som har fått deg til å ta et umulig valg...

Skrevet

Det er da ikke så mye å lure på? For du har vel ikke tenkt å flytte fra barna dine?

Skrevet

Nei aldri i livet om jeg hadde flyttet fra dem. Da hadde jeg trengt hjelp i etterkant for å takle traumet. og ikke minst barna. Å bli forlatt av sin egen forelder kan gi store ettervirkninger.Trenger bare synspunkter fra andre nå, føler meg ikke helt bra inni det her. Og litt overkjørt av han. Er et barn som ikke får god kontakt med sin far.

Skrevet

Du har egentlig ikke noe valg, det er det han som har. Du kan ikke flytte fra barna dine eller overtale far til at du kan flytte de. Det vil de i så fall ikke tilgi deg, bli revet opp fra venner og skole. Du må bli værende der du er nå. Det må være far som velger om han flytter til deg eller ikke, noen annen mulighet har du/ dere ikke med flere barn å ta hensyn til. Foresten ganske dum situasjon å stille seg i... Barn bør planlegges litt bedre, og spesielt når du har noen fra før.

Skrevet

Er enig med henne ovenfor her som skriver at det virker som han bruker argumentet om lønn som en unnskyldning, og at han ikke ønsker å flytte fra sitt hjemsted. Kan jo forstå han også, spesielt siden han har et barn ifra før. Men synes ikke du har då mye valg egentlig. Selvom situasjonen ikke er noe ideel. Vil bare si at jeg virkelig føler med deg og at jeg håper kjæresten din forandrer mening ang flytting når babyen kommer. 

Anonymous poster hash: 9edfe...651
Skrevet

Var ikke planlagt graviditet.

Var før dette moralismen selv. Gjorde alt perfekt etter boken.Men desverre et man mennesker, og kan havne i situasjoner man selv ikke trudde kunne skje.

Skrevet

Man flytter ikke fra barna sine!!!

Anonymous poster hash: 7fbca...381

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Saken her er enkel, du har barn der du bor, det gjør det uaktuelt å flytte.. Siden han oppfører seg som han gjør, så si det som det er: Enten flytter han til dere, og får en familie, eller så får han gå med viten om at han har et barn hos deg, som han får sett minimalt de første årene, og som kanskje ikke vil ha med han å gjøre senere i livet...

Skrevet

5 alternativer:

1: flytt uten barna

2: bli der du er med et barn til og håp at din nye kjæreste vil komme til deg.

3: bli der du er med de barna du har og overlat det nye til faren

4: kjemp for å få med deg alle barna og lytt, selv om de ikke vil

5: abort og fortsett som før

Anonymous poster hash: c9d59...7f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...