Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #1 Skrevet 7. juli 2013 Jeg hadde virkelig trengt det, men først en stund etter fødsel fikk jeg høre noen si det. Er det sant? Anonymous poster hash: 2de0e...524
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #2 Skrevet 7. juli 2013 Bare vist man har bekkenløsning, så vidt jeg veit. Jeg hadde bekkenløsning, trodde jeg skulle betale selv, men skulle ikke det siden jeg hadde det. Anonymous poster hash: 8f664...072
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. juli 2013 #3 Skrevet 7. juli 2013 (endret) Ja, så lenge det er pga svangerskapet så. Jeg fikk gratis fordi jeg hadde bekkenløsning med gangvansker, som var kriteriet der jeg gikk Endret 7. juli 2013 av Sekretøsa
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #4 Skrevet 7. juli 2013 Da hadde jeg sikkert ikke fått det likevel siden jeg skadet rygg og skulder før jeg ble gravid. Anonymous poster hash: 2de0e...524
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. juli 2013 #5 Skrevet 7. juli 2013 Da hadde jeg sikkert ikke fått det likevel siden jeg skadet rygg og skulder før jeg ble gravid. Anonymous poster hash: 2de0e...524 Nei, du får det ikke pga det. Jeg har og en skade i ryggen som blomstret greit opp pga bekkenløsning, men ble bare behandlet for bekkenet.
nagini Skrevet 7. juli 2013 #6 Skrevet 7. juli 2013 Du får gratis om du har bekkenløsning med gangvansker, ellers ikke.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #7 Skrevet 7. juli 2013 Da hadde jeg sikkert ikke fått det likevel siden jeg skadet rygg og skulder før jeg ble gravid.Anonymous poster hash: 2de0e...524 Nei, du får det ikke pga det. Jeg har og en skade i ryggen som blomstret greit opp pga bekkenløsning, men ble bare behandlet for bekkenet. Jeg skulle operere skuldern, men fant ut at jeg var gravid, så ble flytta, men når jeg gikk til fysio, tok hun skuldern også, betalte ikke noe ekstra. Anonymous poster hash: 8f664...072
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå