Gå til innhold

Er det sant at gravide får gratis fysioterapi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde virkelig trengt det, men først en stund etter fødsel fikk jeg høre noen si det. Er det sant?

Anonymous poster hash: 2de0e...524

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare vist man har bekkenløsning, så vidt jeg veit. Jeg hadde bekkenløsning, trodde jeg skulle betale selv, men skulle ikke det siden jeg hadde det.

Anonymous poster hash: 8f664...072

Gjest Sekretøsa
Skrevet (endret)

Ja, så lenge det er pga svangerskapet så. Jeg fikk gratis fordi jeg hadde bekkenløsning med gangvansker, som var kriteriet der jeg gikk

Endret av Sekretøsa
Skrevet

Da hadde jeg sikkert ikke fått det likevel siden jeg skadet rygg og skulder før jeg ble gravid.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Da hadde jeg sikkert ikke fått det likevel siden jeg skadet rygg og skulder før jeg ble gravid.

Nei, du får det ikke pga det. Jeg har og en skade i ryggen som blomstret greit opp pga bekkenløsning, men ble bare behandlet for bekkenet.

Skrevet

Du får gratis om du har bekkenløsning med gangvansker, ellers ikke.

Skrevet

Da hadde jeg sikkert ikke fått det likevel siden jeg skadet rygg og skulder før jeg ble gravid.Anonymous poster hash: 2de0e...524

Nei, du får det ikke pga det. Jeg har og en skade i ryggen som blomstret greit opp pga bekkenløsning, men ble bare behandlet for bekkenet.

Jeg skulle operere skuldern, men fant ut at jeg var gravid, så ble flytta, men når jeg gikk til fysio, tok hun skuldern også, betalte ikke noe ekstra.

Anonymous poster hash: 8f664...072

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...