Gå til innhold

Sex med mage + ereksjonssvikt = vanskelig... :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med tips om gode stillinger når han mister ereksjonen når han ligger på rygg?? I denne stillingen dør penis tvert.. :( Andre med menn som opplever det samme? Hva er årsak?

Og jeg klarer ikke ligge på rygg lenger! Får pustebesvær og besvimelsestendenser! :/ Misjonær er normalt sett min favoritt men det går ikke lenger. Magen er for stor! Skjeen er heller ikke så aktuell da penis hans ikke er lang nok. Vi vil jo så gjerne ha ordentlig samleie, ikke bare kos/oralsex... men finner ingen bra stillinger... Har prøvd ut endel nå. Hjelp... :(

Anonymous poster hash: 7a9da...b8c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Doggystyle?

Anonymous poster hash: cb3f2...3f4

Skrevet

Her i gården har ikke mannen lyst på sex i det hele tatt nå som magen har blitt stor.........

Han føler det blir helt feil :( :( :( :(

Anonymous poster hash: 731d9...705

Skrevet

Jeg har fått helt dilla på doggy! Står på knærne ved kanten av senga så jeg kan hvile armene/skuldrene/hodet på senga. Føler da at magen blir hengende mer under, så slipper kynnere i den stillingen også. Typen elsker doggy, så ikke trenger vi å holde på i hundre år heller ;-) Føler meg mer sexy også, da jeg kan vise fram rumpa og ryggen og kaste litt på håret, og slippe å ha magen i veien.

Anonymous poster hash: f948e...246

Skrevet

Ja det er det eneste alternativet vi har nå. Men det blir jo fort kjedelig i lengden. Ikke kommer jeg i den stillingen heller. Ikke uten vibrator som hjelpemiddel. I tillegg er det en ganske "kald" stilling uten nærhet/blikkontakt... Dette er veldig vanskelig.. Sukk...

Skrevet

Skje funker selv om han ikke er så stor, hvis du bøyer overkroppen bort fra ham. Altså at dere ligger med bena i ca samme retning, han ligger med kroppen rett, mens din overkropp er nesten nitti grader. Da kommer han direkte til, begge ligger behagelig osv.

Anbefales;-)

Anonymous poster hash: c8f99...b2a

Skrevet

Her i gården har ikke mannen lyst på sex i det hele tatt nå som magen har blitt stor.........

Han føler det blir helt feil :( :( :( :( Anonymous poster hash: 731d9...705

Huff... Føler med deg! :( Hi

Skrevet

Skje funker selv om han ikke er så stor, hvis du bøyer overkroppen bort fra ham. Altså at dere ligger med bena i ca samme retning, han ligger med kroppen rett, mens din overkropp er nesten nitti grader. Da kommer han direkte til, begge ligger behagelig osv.

Anbefales;-)Anonymous poster hash: c8f99...b2a

Får gjøre et nytt forsøk på den da. Men føler det blir en distanse der uten nærhet/blikkontakt. Hi

Skrevet

Hva om dere begge sitter? Du overskrevs på han (på en stol kanskje?). Da ligger ingen, og dere har ansikt mot ansikt :-)

Skrevet

Hva om dere begge sitter? Du overskrevs på han (på en stol kanskje?). Da ligger ingen, og dere har ansikt mot ansikt :-)Anonymous poster hash: f948e...246

God idé! :) Må prøves! :)

Skrevet

Hva om dere begge sitter? Du overskrevs på han (på en stol kanskje?). Da ligger ingen, og dere har ansikt mot ansikt :-)

*Så for meg min høygravide kropp overskrevs på fanget til mannen* Haha. JEG måtte hatt ryggen til han da for å få plass.. :D Her bruker vi å gjøre misjonær der jeg har dyna godt pakka over magen, sånn at det ikke er ubehagelig for meg når han lener seg mot meg.. Han er sånn halvt sittende. Fantasimessig bruker jeg å forestille meg at jeg har på et svært skjørt fra 1800-tallet ;) Ellers tar vi doggystyle eller fra siden. Føler meg ikke så sexy on top for tida.. ;)

Anonymous poster hash: a1856...e85

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Om du klarer, så kan dere ligge på siden begge to, men med ansiktet mot hverandre. Da vil du jo få øyekontakt :) Sleng ene beinet over, så kommer han til ;)

Skrevet

Skje har vi brukt mye siden jeg hadde bekkenvondt. Funka helt til slutten det.

Anonymous poster hash: 57170...c5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...