☆☆☆ Skrevet 7. juli 2013 #1 Skrevet 7. juli 2013 ..og for ei urimelig kone.. http://touch.vg.no/article.php?artid=10118018
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 7. juli 2013 #3 Skrevet 7. juli 2013 Ja, tenk at hun ikke vil uttale seg til media. Mannen har all min sympati!
Musemorbr / Skrevet 7. juli 2013 #4 Skrevet 7. juli 2013 Huff, dette var ille. Hvor blir det av stand by your man, liksom?
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #5 Skrevet 7. juli 2013 Tullar de?? Det er då ikkje synd i han? Han gjekk over streken. Punktum. Anonymous poster hash: c02c0...9ef
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 7. juli 2013 #6 Skrevet 7. juli 2013 Ja, skikkelig dårlig gjort å ikke støtte han! Stakkar, det kunne jo like godt vært hun som tok tak i han, lizzom Ikke rart han føler seg sveket. Hvordan skal det gå om man ikke tåler et lite kvelertak iblant?
Musemorbr / Skrevet 7. juli 2013 #7 Skrevet 7. juli 2013 Ja litt må man da tåle. Her er hun så heldig at hun har en mann som til og med tillater henne å ha en karriere, og så er dette takken? Ikke rart skilsmissestatistikken fyker i været nå om dagen.
Himmel og hav Skrevet 7. juli 2013 #8 Skrevet 7. juli 2013 Det utrolige er jo at han sikkert mener det. At det er hun som har forsømt seg som ikke går ut i media og backer hans historie om et "lekent grep". For alle vet jo at det er heeelt normalt å ta et "lekent grep" om konas hals når man krangler. Det er nok en god grunn til at hun ikke har gjort det. Når han ikke klarer å holde hendene vekk i full offentlighet, tenk da hvordan han reagerer bak lukkede dører.
Musemorbr / Skrevet 7. juli 2013 #10 Skrevet 7. juli 2013 Hæ? Noe jeg har gått glipp av? Ja, en link i hovedinnlegget.
☆☆☆ Skrevet 7. juli 2013 Forfatter #11 Skrevet 7. juli 2013 Tullar de?? Det er då ikkje synd i han? Han gjekk over streken. Punktum. Anonymous poster hash: c02c0...9ef Akkurat her falt det meg ikkje inn at det skulle vere nødvendig å presisere at det var ironisk meint. Langt, langt over streken gjekk han..
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #12 Skrevet 7. juli 2013 Tullar de?? Det er då ikkje synd i han? Han gjekk over streken. Punktum. Anonymous poster hash: c02c0...9ef Akkurat her falt det meg ikkje inn at det skulle vere nødvendig å presisere at det var ironisk meint. Langt, langt over streken gjekk han.. Ikkje godt å vite, her inne... Men burde forstått at det var ironisk, ja. Anonymous poster hash: c02c0...9ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå