Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #1 Skrevet 7. juli 2013 Når kvinner feks sier: jeg stoler 100 % på mannen min fordi han setter barna så høyt. Ikke bare slike svar men mange forteller hvor mye de elsker mannen sin for hva han gjør for barna. Hva med å stå opp for seg selv? Stole på mannen fordi han elsker DEG! Elske mannen og være fornøyd fordi han er fantastisk mot DEG ! Jeg syns det er trist at mange finner seg i dritt pga ungene ikke skal bli skilsmissebarn. Ha trua på deg selv, løft opp hode og krev oppmerksomhet og kjærlighet for den du er... Ellers syns jeg det bare er trist, hvis du glemmer deg selv i hverdagen. Anonymous poster hash: fbdc8...ae4
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #2 Skrevet 7. juli 2013 Når kvinner feks sier: jeg stoler 100 % på mannen min fordi han setter barna så høyt. Ikke bare slike svar men mange forteller hvor mye de elsker mannen sin for hva han gjør for barna. Hva med å stå opp for seg selv? Stole på mannen fordi han elsker DEG! Elske mannen og være fornøyd fordi han er fantastisk mot DEG ! Jeg syns det er trist at mange finner seg i dritt pga ungene ikke skal bli skilsmissebarn. Ha trua på deg selv, løft opp hode og krev oppmerksomhet og kjærlighet for den du er... Ellers syns jeg det bare er trist, hvis du glemmer deg selv i hverdagen. Anonymous poster hash: fbdc8...ae4 Hilsen 4 barnsmamma som har vært sammen med mannen sin i 13 år. I begynnelsen av 30-årene... Anonymous poster hash: fbdc8...ae4
LillaGorilla♥♥ Skrevet 7. juli 2013 #3 Skrevet 7. juli 2013 Er det noen motsetning mellom dette da? Jeg vet at mannen min elsker meg, og han er en flott og god mann. Det at han er sånn en god far gjør at jeg setter enda mer pris på ham. Hadde han ikke vært det siste, hadde det ikke hjulpet hvor mye han enn hadde elsket meg, for barnas ve og vel kommer alltid først.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #4 Skrevet 7. juli 2013 Jeg ser ikke helt problemet her, at man setter pris på at mannen er god og flink med sine barn betyr vel ikke at man ikke også forventer å bli behandlet godt selv av samme mannen? Jeg er alenemor og har nå hatt kjæreste i så lang tid at han har blitt kjent med barna mine og jeg hans, en av de tingene som gjør at jeg vil være med han er nettopp det at han er en flott far for sine og behandlet mine like godt. Hadde han ikke vært en god far for sine og hadde han ikke tatt mine til seg og behandlet de likt så hadde jeg dumpet han samme hvor gode andre sider han har. Det veier fryktelig høyt i mine øyne, samtidig er han en mann med mange flotte sider, og han viser at han er glad i meg og vil være med meg. Det ene utelukker ikke det andre. Min ex mann har valgt bort barna sine og for meg er det jo da viktig at en framtidig mann skal vise meg at han ikke har evnen til å bare glemme barna sine men der for sine barn fullt ut og samtidig har plass til å ta til seg og akseptere mine også. Men det er jo selvsagt ikke alt jeg har sett etter bare en veldig viktig del. Anonymous poster hash: 39e22...2ab
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #5 Skrevet 7. juli 2013 At andre elsker mennene sine bl.a. for de er gode fedre gjør deg trist? Javel. Anonymous poster hash: 55cc5...4a8
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #6 Skrevet 7. juli 2013 Jeg synes det kommer frem hva HI mener når hun sier : "Jeg syns det er trist at mange finner seg i dritt pga ungene ikke skal bli skilsmissebarn." For meg virker det som hun mener de som er i forhold der mannen behandler barna bra, men ikke dem selv. Anonymous poster hash: f0604...d69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå