Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #1 Skrevet 7. juli 2013 Babyen er bare 3 mnd, men han er veldig lang. Den hodestøtten i bilsetet går ikke lenger opp selv om jeg setter selene på øverste hakket. Kan jeg fjerne den "ileggsdelen" med hodestøtte eller må jeg kjøpe nytt sete? Virker som om han allerede er for stor for bilsetet sitt :S Anonymous poster hash: 5cb3f...e4f
<3 2G <3 Skrevet 7. juli 2013 #2 Skrevet 7. juli 2013 (endret) Det er nyfødtinnlegget, bare ta det ut. Godt mulig du må regulere nes selene igjen. Da har du sete til han blir for stor til det. Endret 7. juli 2013 av 1G+1G :D
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #3 Skrevet 7. juli 2013 Åhh, takk trodde det måtte være der jeg setet blir jo litt hardere uten, men bedre det enn å kjøpe nytt allerede Anonymous poster hash: 5cb3f...e4f
førti Skrevet 7. juli 2013 #4 Skrevet 7. juli 2013 Når jeg tok ut babyinnlegget i maxi cosi så følte jeg setet ble så bratt i ryggen. Pass på at hodet ikke vipper framover når han sovner. Det finnes løse puter som har støtte på sidene som kanskje kan være lurt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå