Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #1 Skrevet 7. juli 2013 Samboeren min skulle ut på byen med noen venner. Han dro i elleve tiden. Rett etter han dro gikk jeg for og legge meg, legger da merke til at han har glemt og ta med seg nøkkel , så jeg Ringer og sierfra at han får ringe meg når han står utenfor. Vi bor i tredje etasje i blokk. Jeg har tydeligvis sovet utrolig tungt for samboeren min ringte meg fra kl to i natt til klokka tre mens han stod utenfor og ville inn. Da det begynte å gå så lang tid begynte han å bli bekymret for at det hadde skjedd meg noe, for jeg sover vanligvis utrolig lett. Våkner av ingenting .... Så han begynner å kaste Stein på vinduet på soverommet til treåringen, som hører at pappa kaster Stein på vinduet. Så samboer har da forklart for treåringen at pappa skal ringe på ringe klokka, så må han finne en stol og stå på den for og rekke opp til telefonen og så ta av røret og til slutt trykke på knappen så hoveddøren åpner seg. Jeg er så flau og føler skam over at jeg kunne falle i så dyp søvn at jeg ikke har hørt telefonen min ringe som lå rett ved siden av hodet mitt med Max ringevolum. Før samboer ga instruksjoner til treåringen om å åpne døra hadde han bedt han om og vekke meg . Men han fikk det ikke til uff tenk om jeg faller i så dyp søvn igjen og det begynner og brenne ? Skal sies at jeg har sovet utrolig lite siste uka da. Mindre enn normalt . Anonymous poster hash: 03fde...bb8
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #2 Skrevet 7. juli 2013 Grusomt og grusomt, fru Blom. Anonymous poster hash: 20cf8...8f5
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #3 Skrevet 7. juli 2013 wow...jeg hadde vært bekymret om jeg sov så tungt...tenk om det skjer noe midt på natten mens du sover (innbrudd, brann, osv). Hadde sjekket om det er vanlig. Anonymous poster hash: bad55...ada
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #4 Skrevet 7. juli 2013 Det kunne jo blitt farlig, og at min treåringen må slippe faren sin inn klokka tre på natta fordi han ikke klarer og vekke meg ? Kanskje grusomt var litt overdrevent. Men gah ..... Jeg er så flau og skamfull Anonymous poster hash: 03fde...bb8
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #5 Skrevet 7. juli 2013 Det hadde vært grusomt om det faktisk skjedde noe, men det gjorde jo ikke det. Det er ikke grusomt å være flau å skamfull Anonymous poster hash: 20cf8...8f5
Kanutten83 Skrevet 7. juli 2013 #6 Skrevet 7. juli 2013 Jeg hadde nok blitt redd selv, det er skummelt om man sover så tungt at man faktisk ikke våkner av noen prøver flere ganger å vekke deg... Nå skjedde det heldigvis ikke noe denne gangen, men jeg hadde nok ikke vært alene med barna om natta igjen om jeg hadde sovet veldig lite i forkant.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #7 Skrevet 7. juli 2013 Det virker som du og jeg har litt forskjellig definasjon av hva ordet "grusomt" betyr Jeg vet ikke om jeg forsto hvilken del av dette som skulle være så grusomt? Jeg så for meg en ulykke eller noe, jeg da... Men godt det ikke var noe sånt.. Kjiipt å sove så hardt at han tilslutt måtte vekke 3 åringen. Men jeg forstår ikke hvorfor han ikke ba ungen vekke deg istedenfor at en 3 åring skulle begynne å knote med døra selv Anonymous poster hash: b8a8f...07f
Kanutten83 Skrevet 7. juli 2013 #8 Skrevet 7. juli 2013 Det virker som du og jeg har litt forskjellig definasjon av hva ordet "grusomt" betyr Jeg vet ikke om jeg forsto hvilken del av dette som skulle være så grusomt? Jeg så for meg en ulykke eller noe, jeg da... Men godt det ikke var noe sånt.. Kjiipt å sove så hardt at han tilslutt måtte vekke 3 åringen. Men jeg forstår ikke hvorfor han ikke ba ungen vekke deg istedenfor at en 3 åring skulle begynne å knote med døra selv Anonymous poster hash: b8a8f...07f Faren ba jo ungen om å vekke henne først, men hun våknet ikke av ungens forsøk. Enig at hendelsen ikke er grusom, men ekkel og skummel er den.
Gjest Gullguttene Skrevet 7. juli 2013 #9 Skrevet 7. juli 2013 Grusomt? Før jeg var ferdig med å lese så jeg for meg at far kasta stein så hardt at vinduet knuste og ungen fikk steinen og masse glass i hodet.
Sint naken biltyv Skrevet 7. juli 2013 #10 Skrevet 7. juli 2013 Grusomt? Før jeg var ferdig med å lese så jeg for meg at far kasta stein så hardt at vinduet knuste og ungen fikk steinen og masse glass i hodet. Jeg også.... Syns du overdriver! Herregud, slapp av. Gikk jo bra :-)
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 7. juli 2013 #11 Skrevet 7. juli 2013 Siden du har hatt lite søvn, så er det nok der det ligger, får du ny runde med lite søvn, så prøver dere å gjøre så du får sove ut dagen før han skal ut på noe, så hender det nok ikke igjen.. Det var jo uheldig, men ikke helt grusomt synes jeg.. Du har nå opplevd at kroppen har stengt alt ute for at du skal klare å få nok søvn, slikt hender når man ikke har nok hvile innabords.. Det hele gikk bra Uheldig at det var når mannfolket var borte, ja, men det var nok eneste gangen.. MEN, om dette blir vanlig, så kan det jo være greit å få det sjekket opp, for sikkerheten i huset sin del
Mor Løvehjerte Skrevet 7. juli 2013 #12 Skrevet 7. juli 2013 Grusomt? Før jeg var ferdig med å lese så jeg for meg at far kasta stein så hardt at vinduet knuste og ungen fikk steinen og masse glass i hodet.Jeg også.... Syns du overdriver! Herregud, slapp av. Gikk jo bra :-) Jeg også. Enten det, eller at ungen ramlet ned fra stolen og brakk nakken/slo ut tenner. Jaja...bra det ordnet seg.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #13 Skrevet 7. juli 2013 Det mest "grusomme" her er stakkars Stein som gjentatte ganger ble kastet på ruten... Slo seg vel da?? Anonymous poster hash: 0d932...4d1
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #14 Skrevet 7. juli 2013 Sønnen til venninnen min var i en bilulykke inatt han. DET er grusomt, det. Anonymous poster hash: d2495...844
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå