Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #1 Skrevet 7. juli 2013 Www.treider.no Hvilke studier her tror dere gir best avkastning iforhold til mulighet for jobb og en god lønn? Jeg har ikke mulighet til å starte noen lange utdanninger så vurderer noe her.. bare for å ha noe på papiret.. Anonymous poster hash: 427b0...5c9
1+1=4 <3 Skrevet 7. juli 2013 #2 Skrevet 7. juli 2013 Jeg gikk regnskapsmedarbeider for to år siden! Veldig fornøyd med lærere og skoleopplegg! Har foreløpig bare vært gravid og i permisjon (to tette) så er usikker på hvordan det blir å skaffe jobb..
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #3 Skrevet 7. juli 2013 Jeg gikk regnskapsmedarbeider for to år siden! Veldig fornøyd med lærere og skoleopplegg! Har foreløpig bare vært gravid og i permisjon (to tette) så er usikker på hvordan det blir å skaffe jobb..Så bra. Takk for svar..Det er en av studiene jeg ser på faktisk Var det vanskelig? Tror jeg i utgangspunktet er under gjennomsnittet når det kommer til tall. Hehe.. Anonymous poster hash: 427b0...5c9
1+1=4 <3 Skrevet 7. juli 2013 #4 Skrevet 7. juli 2013 Jeg er ikke flink i matte og gikk ut med to a og to b.. Noe er selvfølgelig vanskelig, men syns det meste var morsomt og interessant hadde fantastiske lærere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå