Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #1 Skrevet 7. juli 2013 Og hvor mye gikk dere ned hver uke? Anonymous poster hash: 835d3...1e1
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #2 Skrevet 7. juli 2013 Hvorfor slanke seg med ulovlige midler istedenfor å gjøre det på den normale måten? Beklager, men når man må ta dop for å slanke seg så er det en feilkobling et sted... Anonymous poster hash: 02ea0...452
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #3 Skrevet 7. juli 2013 Ehhh nei, såklart ikke. Vet du hva efedrin er? Er pressorstoff som "pisker" på hjertet. Det sier jo seg selv at det kan gi masse komplikasjoner over tid. Anonymous poster hash: d9723...5e8
Musemorbr / Skrevet 7. juli 2013 #4 Skrevet 7. juli 2013 Jeg vet om noen som gjorde det. De fikk konstant hjerteklapp, stresset og ble irritable. Ikke spesielt heldig. Vær obs på at det er et ulovlig rusmiddel og at straffen for å smugle det kan bli høy. De jeg vet om trodde det var naturmedisin. Heldigvis kom en nyhetsartikkel om det rundt samme tid, så de forsto hva det var. Skumle greier.
crème brulèe Skrevet 7. juli 2013 #5 Skrevet 7. juli 2013 efedrin var lovlig i Sverige til inntil for noen år siden. tror det har blitt erstattet med produkter som inneholder synefrin der (omtrent samme virkestoff). men det er et ganske kraftig prestasjonsfremmende middel som noen kan reagere veldig på- en venninne kastet opp de gangene hun prøvde det, andre blir veldig skjelvne, høy hjertefrekvens,svetter, altså generelt ubehag som anses som de vanligste bvirkningene. om du bestemmer deg for å prøve må du være klar over disse bivirkningene, i tillegg til at det er ulovlig å innføre og at det anbefales at man kun bruker det i korte perioder-maks 1 mnd av gangen. det finnes andre, lovlige midler som selges på treningsbutikker/nettsider som inneholder en del naturlige oppkvikkende stoffer,koffein osv.disse tror jeg kan være en bedre ide, ta de ca. en halvtime før trening så får du en boost og et lite spark i rumpa så du presterer bedre på trening og du vil merke resultater. ser ikke noe i veien for å bruke naturpreparater til dette, i verste fall er det bare en placebo-effekt men jeg føler jeg har dratt bra nytte av det ihvertfall og tar det som regel bestandig før trening=) lykke til med treningen!
ellen-propellen Skrevet 7. juli 2013 #6 Skrevet 7. juli 2013 Efedrin er vel sentralstimulerende på lik linje med amfetamin. Kjenner noen som har brukt amfetamin. De er tynne- veldig tynne- noen er døde, andre er gått videre på heroin
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #7 Skrevet 7. juli 2013 Jeg gorde det en gang som ung. Aner ikke hvor mye jeg kunne gått ned per uke, ville bare ned fra 52 til 47 (er 160), og det gikk helt fint. Ble veldig våken og oppmerksom, følte meg rolig, sterk, konsentrert og uovervinnelig, Hadde ikke matlyst, måtte tvinge i meg bittelitt 4 ganger om dagen for å ikke gå i sparebluss. Kunne trene med mye tyngre vekter enn vanlig på helsestudioet, og holdet ut mye lenger. Jeg syntes det var helt fantastisk, og derfor sluttet jeg etter 1,5 uke. Noe som føles så bra kan umulig være bra, og jeg hadde ingen interesse av å bli avhengig av noe. Han som skaffet meg stoffet derimot (jeg ble "dosert" av ham med 1/16 gram per dag, så liten dose) gikk ned fra overvektig til skinnmager, og har holdt på med stoff siden. Anonymous poster hash: 2dcde...4dd
Gjest Leaf Skrevet 7. juli 2013 #8 Skrevet 7. juli 2013 Hvorfor kan du ikke bare endre kostholdet?? Husk at slanking er 80%kosthold og 20% trening. La det heller bli en livsstil fremfor en "quick fix", der du garantert vil øke vekten igjen. Heller litt slit og ork i begynnelsen for så å komme sterkere ut av det fremfor å risikere helsen?
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #9 Skrevet 7. juli 2013 Jeg gorde det en gang som ung. Aner ikke hvor mye jeg kunne gått ned per uke, ville bare ned fra 52 til 47 (er 160), og det gikk helt fint. Ble veldig våken og oppmerksom, følte meg rolig, sterk, konsentrert og uovervinnelig, Hadde ikke matlyst, måtte tvinge i meg bittelitt 4 ganger om dagen for å ikke gå i sparebluss. Kunne trene med mye tyngre vekter enn vanlig på helsestudioet, og holdet ut mye lenger. Jeg syntes det var helt fantastisk, og derfor sluttet jeg etter 1,5 uke. Noe som føles så bra kan umulig være bra, og jeg hadde ingen interesse av å bli avhengig av noe. Han som skaffet meg stoffet derimot (jeg ble "dosert" av ham med 1/16 gram per dag, så liten dose) gikk ned fra overvektig til skinnmager, og har holdt på med stoff siden. Anonymous poster hash: 2dcde...4dd Du gikk altså ned 5 kg på 1,5 uke?? Anonymous poster hash: 107d9...d99
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #10 Skrevet 7. juli 2013 I stede for efedrin da, så kan du jo likså godt bare gå ut på gata og kjøpe amfetamin...Det er like ulovlig og virker på akkurat samme måte. Anonymous poster hash: c5fc4...512
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 7. juli 2013 #11 Skrevet 7. juli 2013 Veldig mange i USA har falt om død på trening på grunn av efedrin. Hjertestans helt enkelt. Uten forvarsel, unge og friske i det ene øyeblikket, pang død i det neste.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #12 Skrevet 7. juli 2013 Jeg gorde det en gang som ung. Aner ikke hvor mye jeg kunne gått ned per uke, ville bare ned fra 52 til 47 (er 160), og det gikk helt fint. Ble veldig våken og oppmerksom, følte meg rolig, sterk, konsentrert og uovervinnelig, Hadde ikke matlyst, måtte tvinge i meg bittelitt 4 ganger om dagen for å ikke gå i sparebluss. Kunne trene med mye tyngre vekter enn vanlig på helsestudioet, og holdet ut mye lenger. Jeg syntes det var helt fantastisk, og derfor sluttet jeg etter 1,5 uke. Noe som føles så bra kan umulig være bra, og jeg hadde ingen interesse av å bli avhengig av noe. Han som skaffet meg stoffet derimot (jeg ble "dosert" av ham med 1/16 gram per dag, så liten dose) gikk ned fra overvektig til skinnmager, og har holdt på med stoff siden. Anonymous poster hash: 2dcde...4dd Du gikk altså ned 5 kg på 1,5 uke?? Anonymous poster hash: 107d9...d99 Jeg husker ikke om jeg kontrollveide meg da jeg sluttet, så det vet jeg ikke. Husker bare at det var målet, at jeg ble strammere i kroppen og at jeg følte meg som et supermenneske. Men om så var kan man jo ikke si noe om vektnedgang på så kort tid. Jeg gikk f.eks. ned 3 kilo (midlertidig) på 2 timer da jeg hadde beltegradering i kickboksing, pga svette/væsketap. Anonymous poster hash: 2dcde...4dd
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #13 Skrevet 7. juli 2013 Ja, jeg gjorde det, men sluttet etter et par uker, det var skremmende! Kunne jo løpe i hundre år uten å bli sliten... Nei, tren heller med vann og sunt kosthold som bensin. Da blir du mye mer stolt over deg selv også etter hvert som du kommer i bedre form og blir slankere Anonymous poster hash: fd6bd...d96
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #14 Skrevet 7. juli 2013 Jeg vet om noen som gjorde det. De fikk konstant hjerteklapp, stresset og ble irritable. Ikke spesielt heldig. Vær obs på at det er et ulovlig rusmiddel og at straffen for å smugle det kan bli høy. De jeg vet om trodde det var naturmedisin. Heldigvis kom en nyhetsartikkel om det rundt samme tid, så de forsto hva det var. Skumle greier. Efedrin er ikke ulovlig. Det er en medisin som kan brukes ved blodtrykksfall ifm anestesi og ved bronkial obstruksjon. Står i felleskatalogen. Det har derimot ikke indikasjon som slankemiddel. Anonymous poster hash: b46f9...145
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #15 Skrevet 7. juli 2013 Jeg gorde det en gang som ung. Aner ikke hvor mye jeg kunne gått ned per uke, ville bare ned fra 52 til 47 (er 160), og det gikk helt fint. Ble veldig våken og oppmerksom, følte meg rolig, sterk, konsentrert og uovervinnelig, Hadde ikke matlyst, måtte tvinge i meg bittelitt 4 ganger om dagen for å ikke gå i sparebluss. Kunne trene med mye tyngre vekter enn vanlig på helsestudioet, og holdet ut mye lenger. Jeg syntes det var helt fantastisk, og derfor sluttet jeg etter 1,5 uke. Noe som føles så bra kan umulig være bra, og jeg hadde ingen interesse av å bli avhengig av noe. Han som skaffet meg stoffet derimot (jeg ble "dosert" av ham med 1/16 gram per dag, så liten dose) gikk ned fra overvektig til skinnmager, og har holdt på med stoff siden. Anonymous poster hash: 2dcde...4dd Erik? Anonymous poster hash: 352b5...574
Musemorbr / Skrevet 7. juli 2013 #16 Skrevet 7. juli 2013 Jeg vet om noen som gjorde det. De fikk konstant hjerteklapp, stresset og ble irritable. Ikke spesielt heldig. Vær obs på at det er et ulovlig rusmiddel og at straffen for å smugle det kan bli høy. De jeg vet om trodde det var naturmedisin. Heldigvis kom en nyhetsartikkel om det rundt samme tid, så de forsto hva det var. Skumle greier.Efedrin er ikke ulovlig. Det er en medisin som kan brukes ved blodtrykksfall ifm anestesi og ved bronkial obstruksjon. Står i felleskatalogen. Det har derimot ikke indikasjon som slankemiddel. Anonymous poster hash: b46f9...145 http://www.op.no/nyheter/article2882258.ece Bøter og fengsel på inntil to år.
Gjest Emea Skrevet 7. juli 2013 #17 Skrevet 7. juli 2013 (endret) Tror heller jeg hadde satset på å spise mindre og trent mer, gitt. Endret 7. juli 2013 av Emea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå