Gjest pupp and go Skrevet 7. juli 2013 #1 Skrevet 7. juli 2013 Etter en miniferie med tett-på-hverandre-tur, soving på isoporunderlag og svigersbesøk, var det utrolig deilig å våkne i egen seng (selv om jeg var i ferd med å bli skvist ut av den - undres på om vi har noe insektgener langt tilbake i slekta. Ungene får så fryktelig mange bein når de sover i vår seng). Dermed var jeg oppe før alle, ute er det feriestille, alle våte håndklær er i vask, min kaffe er laangt bedre enn statoil sin og alt er bare fryd og gammen. God søndag til alle
Gjest Ziva Skrevet 7. juli 2013 #2 Skrevet 7. juli 2013 God søndag til deg også. Lykken er å stå opp før resten av gjengen og nyte en kopp te og Castle.
bIomstre Skrevet 7. juli 2013 #3 Skrevet 7. juli 2013 God søndag! Hvem hadde vel tro at dette var noe jeg kom til å like? Tror jeg skal holde det hemmelig, mine foreldre vil ikke tro meg uansett... Stille hus, kaffe, avis/iPad og radio.
Studine mevik Skrevet 7. juli 2013 #4 Skrevet 7. juli 2013 God søndag til alle. Her er formen stigende, så nå begynner verden å smile til meg også. Hurra!
Gjest sug lut Skrevet 7. juli 2013 #5 Skrevet 7. juli 2013 Hjertens god søndag til dere alle. Jeg har vært på søndagstur i skogen, veldig langsomt og stille, og skylt opp noe håndvask, og så har jeg vært på balkongen med bok i sola siden halv åtte. Stirret nytenkende på hagen min, knepet noen stemor, ikke knepet tomatplanter, gledet meg over at den i går sprekkeferdige mellomrosa pelargonien nå har sprunget ut, og igjen slått fast at med unntak av Pateticas har jeg aldri sett mer planteliv på en balkong - bare vært langsom i sol og stillhet og såvidt inn for å hente saftmugge med isbiter, og tapasrester til fin frokost. Siden dette er siste fredelige morgen må den nytes til fulle.
Gjest Siklerotte Skrevet 7. juli 2013 #6 Skrevet 7. juli 2013 God søndag, ja! Varm velkomst fra Oslo, jeg har til og med badet! Trollene har dratt til sitt andre sett med gener og jeg håper at de får det fint. Jeg nyter kveldssolen på balkongen min og tenker at hvis været fortsetter slik, blir jeg i Oslo mye lenger enn planlagt Snart vin og Oslo-liv. Å, jeg elsker sommeren!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå