Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #1 Skrevet 7. juli 2013 DEN antrekkskoden vil jeg ha hvis jeg skal gifte meg en gang! Så denne varianten i ei innbydelse hjemme hos noen venner. Lo godt av den Herlig ujålete. Fikk inntrykk av at det var et bryllup der man ønsket at alle skulle kose seg og slappe av, og at de hadde spart litt på luksusen til mat og lokaler for å heller ha råd til å invitere alt og alle de hadde lyst til. Er selv nettopp ferdig med å bestille kjole til et bryllup der alt virker helt motsatt. Skal visst være veldig formelt og stilig. Puh. Har lett lenge etter antrekk jeg har råd til, og selv om jeg likte kjolen veldig godt selv har jeg en vond klump i magen for at den ikke er "fin" nok. Jeg gruer meg rett og slett Anonymous poster hash: 976db...45f
Musemorbr / Skrevet 7. juli 2013 #3 Skrevet 7. juli 2013 Herlig! Vi skrev at alle farger er bra, og med det var det gjester i rødt, sort og hvitt(!) som slapp å påkoste seg nye kjoler, men kunne bruke det de hadde. Det gjør meg glad å tenke på. Ellers stresser gjerne folk, for ikke å snakke om de som egentlig ikke har råd, og for oss var det viktigste at alle hadde det hyggelig.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #4 Skrevet 7. juli 2013 Herlig! Jeg har vært i bryllup der det i invitasjonen stod "Antrekk: det du føler deg vel i", og gleda meg mye mer til det bryllupet enn til det jeg var i sist, hvor jeg visste at alt "måtte" være slik og sånn, antrekket skulle være mørk dress (noe som visstnok innebærer mye mer enn at dressen til mannen skal være mørk...) Opplevelsen av å være i det første omtalte bryllupet var mye mer positiv, og jeg følte meg mer avslappa. I det sist omtalte gikk jeg i ukesvis før og lurte på om jeg hadde pen nok kjole... Anonymous poster hash: f9e4e...9d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå