Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #1 Skrevet 6. juli 2013 Dattera mi fyller 5 snart og ønsker seg så en ny dukkeseng (den gamle har gått i stykker). Tanken min er at selvfølgelig kan hun få det, men tenker også at det er kanskje noe hun vokser fort fra nå. Neste år begynner hun jo på skolen. Hvor lenge lekte ditt barn med store dukker? Tenkte litt på å kjøpe en fin seng, evt fra smallstuff. Men kanskje det er bedre å kjøpe en billig en og så en annen gave ved siden av i tillegg... Hmm... mye man skal tenke på Anonymous poster hash: 982f5...933
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #2 Skrevet 6. juli 2013 Jenta mi er 5,5 og leiker med dokker endå. Håpar jo fortset ei stund til og. Trur då det er vanleg å leike med dokker til ein er 7-8 år? Sjølv leika eg med dokker til eg var 9-10 år. Om eg var det hadde egg kjøpt ei fin seng, så kan du anten arve den ned til yngre søsken eller barnet kan ta vare på den til ho sjølv blir vaksen og får barn. Anonymous poster hash: 82d93...c96
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #3 Skrevet 7. juli 2013 Takk for svar, kanskje jeg skal satse på det. Hun er jo en skikkelig dukkejente. Tenke litt... Andre? Anonymous poster hash: 85ef4...5e2
Gjest Lagå Skrevet 7. juli 2013 #4 Skrevet 7. juli 2013 Jeg ville kjøpt det til henne. Jeg husker at alle jentene hadde med seg dukkevogner på skolen i 2. klasse
Gjest Skrevet 7. juli 2013 #5 Skrevet 7. juli 2013 (endret) Hvorfor kan ikke barn være barn så lenge de ønsker? Vet at samfunnet har endret seg, men dukker leker man da vitterlig emd på barneskolen? På ingen måte kritikk mor deg altså, Hi. Men er skremt over hvordan det har blitt. Selv lekte jeg med barbiedukker til jeg var 12 år Endret 7. juli 2013 av Gjest
☆☆☆ Skrevet 7. juli 2013 #6 Skrevet 7. juli 2013 Det er merkelig kor fort barna skal vokse frå leiker, i alle fall samanlikna med kor seint ein blir vaksen for tida. Eg hadde klamra meg til perioden med rolleleik og uskyld så lenge som råd
3 på rappen Skrevet 7. juli 2013 #7 Skrevet 7. juli 2013 Ja igrunn veldig enig i at barndommen er forandret mye siste tidene. Tror jeg går for å kjøpe en fin dukkeseng til henne. Fant en fin gammel solid en på finn i stad, som jeg tenker å pusse opp. Så får det bli noe annet stæsj i tillegg. Barn er barn HI
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #8 Skrevet 7. juli 2013 Om hun leker med dukker ville jeg absolutt kjøpt det. Jeg har en jente som akkurat har fylt 6 år og hun leker overhodet ikke med dukker, men hun har aldri gjort det heller. Men leker gjør hun da, hun leker med små figurer og elsker dukkehus og bittesmå dukker/figurer som hun kan leke forskjellige rollespill med. Hun fikk et nytt dukkehus til jul da hun var 5,5 år, jeg er glad så lenge hun leker jeg, tenåring blir hun tidsnok Anonymous poster hash: cac21...fbc
Hun med alle ungene Skrevet 8. juli 2013 #9 Skrevet 8. juli 2013 Ville helt klart kjøpt det! Jeg lekte med dukker til jeg var 14 og den lille "babyen" min lå i sengen min hver natt Jeg og en vennine lekte med det i skjul og det var bare foreldrene våre som visste om det.Vi fraktet dem i store bagger så ingen skulle se dem.Tenk om guttene vi var så forelsket i skulle oppdage hva vi holdt på med! Haha,var en fin tid det *ler* Kjøp en fin dukkeseng du,la barn være barn
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #10 Skrevet 8. juli 2013 Ville helt klart kjøpt det! Jeg lekte med dukker til jeg var 14 og den lille "babyen" min lå i sengen min hver natt Jeg og en vennine lekte med det i skjul og det var bare foreldrene våre som visste om det.Vi fraktet dem i store bagger så ingen skulle se dem.Tenk om guttene vi var så forelsket i skulle oppdage hva vi holdt på med! Haha,var en fin tid det *ler* Kjøp en fin dukkeseng du,la barn være barn Heh, da jeg var 14 var jeg på byen i helgene og drakk meg dritings, hadde allerede røykt i ca ett år også. Det hadde kanskje vært bedre å leke med dukker i skjul:) Anonymous poster hash: 00d25...a3c
☆☆☆ Skrevet 8. juli 2013 #11 Skrevet 8. juli 2013 Ville helt klart kjøpt det! Jeg lekte med dukker til jeg var 14 og den lille "babyen" min lå i sengen min hver natt Jeg og en vennine lekte med det i skjul og det var bare foreldrene våre som visste om det.Vi fraktet dem i store bagger så ingen skulle se dem.Tenk om guttene vi var så forelsket i skulle oppdage hva vi holdt på med! Haha,var en fin tid det *ler* Kjøp en fin dukkeseng du,la barn være barn Heh, da jeg var 14 var jeg på byen i helgene og drakk meg dritings, hadde allerede røykt i ca ett år også. Det hadde kanskje vært bedre å leke med dukker i skjul:) Anonymous poster hash: 00d25...a3c Der kan ein sjå, invester i dokkeseng til fjortisane dykkar snarast
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå