Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #1 Skrevet 6. juli 2013 Er det noen her som er det ? Hvilken utdannelse tok du evt? Vanskelig å få jobb? Ok lønn? Anonymous poster hash: 03fcf...84a
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #2 Skrevet 6. juli 2013 Gikk på merkantilt institutt i Bergen. 1 årig intensivt studie etter gymnaset, kostet litt men pengene ble fort tjent inn igjen. Jepp, god lønn. Ikke alle i klassen fikk jobb men der var jeg heldig Anonymous poster hash: 37ee7...807
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #3 Skrevet 6. juli 2013 Du kan forresten jobber på.alle typer kontor utenom helsesekretær ol så jobb får.du nok, men kanskje ikke i adv firma Anonymous poster hash: 37ee7...807
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #4 Skrevet 6. juli 2013 Hva ligger lønnen på sånn ca? Anonymous poster hash: 9195c...e83
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #6 Skrevet 7. juli 2013 Takk for svar:) Gjerne flere svar... og fortell gjerne hva lønna er:)) Hi Anonymous poster hash: 03fcf...84a
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #7 Skrevet 7. juli 2013 Jeg har fagbrev i kontor, fikk jobb med en gang. Dette er nå ti år siden, og jobber fortsatt på samme sted. Årslønn på 455 000. Anonymous poster hash: 894fe...53b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå