Gå til innhold

Advokatsekretær?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som er det ?

Hvilken utdannelse tok du evt? Vanskelig å få jobb? Ok lønn? :)



Anonymous poster hash: 03fcf...84a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk på merkantilt institutt i Bergen. 1 årig intensivt studie etter gymnaset, kostet litt men pengene ble fort tjent inn igjen. Jepp, god lønn. Ikke alle i klassen fikk jobb men der var jeg heldig ;)

 

Anonymous poster hash: 37ee7...807

Skrevet

Du kan forresten jobber på.alle typer kontor utenom helsesekretær ol så jobb får.du nok, men kanskje ikke i adv firma

 

Anonymous poster hash: 37ee7...807

Skrevet

Hva ligger lønnen på sånn ca?:)

 

Anonymous poster hash: 9195c...e83

Skrevet

Dytt

 

Anonymous poster hash: 3f71e...1f8

Skrevet

Takk for svar:)

Gjerne flere svar... og fortell gjerne hva lønna er:))

Hi

 

Anonymous poster hash: 03fcf...84a

Skrevet

Jeg har fagbrev i kontor, fikk jobb med en gang. Dette er nå ti år siden, og jobber fortsatt på samme sted. Årslønn på 455 000.

 

Anonymous poster hash: 894fe...53b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...