Gå til innhold

Bruker dere vogn til 3,5 åringen

Anbefalte innlegg

Skrevet

i sydenland???

Hjemme bruker vi ikke vogn, ikke brukt det siden han var 2-2,5 år, og han er veldig flink til å gå langt. Men han legger seg kl 19. Er trøtt da.

Nå skal vi til syden, og jeg er usikker på om vi skal ta med vogn eller ikke.

Tenker da på ei vogn som vi kan legge ned ryggen på, der han kan sovne på tidligkvelden. 

Vi skal ikke rangle ute i de sene nattetimer, men tenker hvis vi spiser middag ute i 19-20 tiden, og hvis han da blir trøtt, og får sovne i vogna. Det er jo slitsomme dager med mye bading på dagene, så regner med han blir trøtt på kveldene.

Hva har dere gjort? Noen med erfaringer? Brukte dere vogn til 3,5 åringen?

Ser at de trillene en kan leie på hotellet ikke har nedleggbar rygg, og da er hele poenget borte. 

Anonymous poster hash: 181a5...f7b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde vogn til 3,5 åringen i syden ja. Ble gjerne litt gåing om kveldene, så da var den god å ha. Alternativet ville nok vært å bære han, noe som forøvrig ikke var et alternativ.

Anonymous poster hash: d6040...f0d
Skrevet

Nei. 

Har alltid rom med balkong og spiser middag mens ungene er våkne og sultne (17-tiden). Legger de i sengene sine til omtrent vanlig tid og tilbringer kveldene på balkongen med gode samtaler, gode bøker osv. Avslappende deilig ferie for liten og stor :)

Anonymous poster hash: fbe50...80d
Gjest Julia1984
Skrevet

At du tør å spørre om sånt her inne! Modig!!

Ser folk får pepper ut av dimensjoner fordi man har med trille til 2-3 åringer når man skal i Dyreparken, legoland etc.

Gjør det som passer for dere og 3,5 åringen deres!!

Skrevet

Hehe. Er nok ikke en dreven nok bruker her inne jeg da, men får bare taimot litt pepper da :) Jeg skal takle den.

Vi er forresten kanske kjedelige av oss i sydenland. Sitter på verandaen hele kveldene med gode samtaler eller bare nyter stillheten. :)

Men, har litt lyst til å kunne spise middagen noen kvelder litt senere en 17-18, og derfor spurte jeg om vogn.

Sist vi var i syden spiste vi middag 17-18 tiden, og det føltes alt for tidlig, I tilegg var det veldig varmt enda, og det ble veldig stress og dusje, skufte og så ut på restaurant så tidlig. Så derfor tenker jeg heller på 18-20 tiden, og da evt ta med vogn.

Så ønsker gjerne svar fra de som kan svare på det, og ikke om rolige kvelder på verandaen, det kan jeg nok om ;p

Hi

Anonymous poster hash: 181a5...f7b

Skrevet

Ja, kommer også til å ta den med til dyreparken i sommer. Da er han fire:-)

Anonymous poster hash: 96f06...f65

Skrevet

Dere kjenner ungen deres best. Hvis dere tror dere får bruk for en vogn så ta den med!

Anonymous poster hash: 25c4a...e4b
Skrevet (endret)

.

Endret av Babybell *G-09* <3
Skrevet

En deilig frihet med vogn! Da får ungen sove godt. solsteiken kan også ta på, så det kan faktisk være deilig å ha en skyggekrok å gjemme seg inn i midt på dagen.. :)

Man blir trøttere av sol!

Anonymous poster hash: 131c6...adf
Skrevet

Vi hadde med trille til vår gutt da vi dro til syden, han var 3 år 3 mnd, veldig greit å ha da det var et stykke å gå til stranda,restauranter osv, så vil absolutt anbefale det:) brukte ikke vogn hjemme heller da,men supert å ha med for å slippe bæring osv:)

Anonymous poster hash: d0bb8...715

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Såg mange barn på den alderen som slappet av i vogna om kvelden da vi var på ferie nettopp.

Det er koselig at hele familien kan gå ut og spise om kvelden, det setter en ekstra piff på ferien for de små :)

Skrevet

Vi har brukt vogn minst så lenge. Våre barn (4 og 7 år) sover på dagen når vi er i syden, så er vi sent ute og koser oss på restaurant. Veldig kjekt å ha en vogn hvis det blir litt trasking kvelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...