Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #1 Skrevet 6. juli 2013 Elsker å lese bøker på ferie, men ingenting er så kjedelig som når boka du har kjøpt med deg viser seg å være kjip, uoriginal og lite givende. Noen som hat noen gode bøker å anbefale for stranda i år? Anonymous poster hash: b297e...650
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #2 Skrevet 6. juli 2013 Jeg sluker Politi av Jo Nesbø for tiden... Men det innebærer at du har lest de andre Harry Hole-bøkene da. Anonymous poster hash: e6d62...f84
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #3 Skrevet 6. juli 2013 Min absolutte favorittbok Unntaket av Christian Jungersen. kan hende du ikke får badet så mye om du leser den, for den er så bra at du nok bare vil lese og lese! Anonymous poster hash: a57e2...fcb
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #5 Skrevet 6. juli 2013 Før jeg sovner av SJ Watson. Jeg slukte den, har lånt den vekk til en venninne som slukte den og har lånt den videre til en tredje venninne og nå venter en fjerde venninne på å få den etter henne Den kommer som film på kino også.. http://bazarforlag.no/tittel/for-jeg-sovner/6291 Anonymous poster hash: 0a20a...242
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #6 Skrevet 6. juli 2013 Før jeg sovner av SJ Watson. Jeg slukte den, har lånt den vekk til en venninne som slukte den og har lånt den videre til en tredje venninne og nå venter en fjerde venninne på å få den etter henne Den kommer som film på kino også.. http://bazarforlag.no/tittel/for-jeg-sovner/6291 Anonymous poster hash: 0a20a...242 Den finnes i pocket også altså, ikke bare innbundet.. Anonymous poster hash: 0a20a...242
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #7 Skrevet 6. juli 2013 Før jeg sovner av SJ Watson. Jeg slukte den, har lånt den vekk til en venninne som slukte den og har lånt den videre til en tredje venninne og nå venter en fjerde venninne på å få den etter henne Den kommer som film på kino også.. http://bazarforlag.no/tittel/for-jeg-sovner/6291Anonymous poster hash: 0a20a...242 Den finnes i pocket også altså, ikke bare innbundet.. Anonymous poster hash: 0a20a...242 Den hørtes spennende ut! Det er ikke mye blod og greier nei? Takk for tipset HI Anonymous poster hash: b297e...650
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #8 Skrevet 6. juli 2013 Noen som har lest Indias datter? Anonymous poster hash: b297e...650
tustemor Skrevet 6. juli 2013 #9 Skrevet 6. juli 2013 Hushjelpen av Katherine Stockett. Engasjerende, morsom, rørende. Alle Harry Hole bøkene av Jo Nesbø. Folket på Innhaug av Anne Karin Elstad- 4 bøker, kjempekoselige, lettleste bøker.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #10 Skrevet 6. juli 2013 Hundreåringen som hoppet ut av vinduet og forsvant. Hysterisk morsom og bra skrevet. Anonymous poster hash: 533ee...adb
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #11 Skrevet 7. juli 2013 Hushjelpen av Katherine Stockett. Engasjerende, morsom, rørende. Alle Harry Hole bøkene av Jo Nesbø. Folket på Innhaug av Anne Karin Elstad- 4 bøker, kjempekoselige, lettleste bøker. Takk for tips! Hushjelpen har jeg lest og enig i at den var veldig bra. Det var også alle Harry Hole bøkene skal sjekke ut Folket på innhaug Anonymous poster hash: b297e...650
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #12 Skrevet 7. juli 2013 Hundreåringen som hoppet ut av vinduet og forsvant. Hysterisk morsom og bra skrevet. Anonymous poster hash: 533ee...adb Å, ja den har jeg jo hørt om. Sjekker ut den også Anonymous poster hash: b297e...650
☆☆☆ Skrevet 7. juli 2013 #13 Skrevet 7. juli 2013 Leste "Journal 64" av Jussi Adler-Olsen i ferien, like bra som dei andre avdeling Q-bøkene eg har lest.
ullpledd Skrevet 7. juli 2013 #14 Skrevet 7. juli 2013 Lars Kepler og Jørn Lier Horst, samtlige bøker av begge er veldig bra!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #15 Skrevet 7. juli 2013 Må bare signere folket på Innhaug altså! Jeg leste alle fire på ferie i fjor, utrolig lettleste og fengende bøker. Anonymous poster hash: b0d11...526
tustemor Skrevet 7. juli 2013 #16 Skrevet 7. juli 2013 Kommer ann på hva du skal i ferien. Skal du til Kreta, les Øya, av Victoria Hislop. Den er så fiiiiin. Bøkene til Cecilia Samartin er også lettleste og fine. Holder på med the painter of shanghai nå, utruli fascinerende og fine skildringer. Ellers eeeeeelsker jeg bøkene til Len Follett fra middelalderen. Sverdet og korset, og Katedralen. Samt endeløs verden- tror jeg den heter. Knallbra, masse spennende karakterer, historie, spenning, romantikk, skjebner... Ååå, kunne lagt flere uker på stranda og bare.lest!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå