Gå til innhold

Hvordan har dere tilbragt lørdagen da damer? :)

Anbefalte innlegg

Gjest Lagå
Skrevet

Her dro vi først på tur i skogen og fiska mens ungen på snart 2 år plaska med armer og ben i vannet før vi dro til besteforeldrene og kosa oss og ungen bada og løp rundt og kosa seg før vi deretter dro til noen venner hvor barna bada enda mer og vi grilla :)

Hva har dere gjort idag da? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Julia1984
Skrevet

Vært på stranden med barna i 4-5 timer. Vært hjemme og slappet av. Tilbake på stranden i kveld for å grille med barna og 2 andre familier!

Skrevet

Feiret to årsdag :D

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vi har rydda hus, vært på stranda, ryddet og fikset terrassen og kjøpt nye møbler, badet hos naboen og nå skal vi kose oss med litt godteri før natta ;-)

Skrevet

Har vært ute og løpt morgenjoggetur og badet, lekt med barna i hagen og grillet, vært på stranden, sløvet på solstolen, nydelig sommerdag slik den bør være med andre ord :)

Anonymous poster hash: 23317...752
Skrevet

Vært på 6 timers lang fjelltur med vesla i bæremeis. Ikveld har vi grillet og kost oss på hytta :)

Anonymous poster hash: 81746...ab4

Skrevet

Startet dagen med en aldri så liten hangover. Har vært på stranden sammen med barna og plukket skjell, lett etter krabber.

Vært på en fabelaktig konsert i kveld og nå blir det etterhvert en ny bytur ;)

Anonymous poster hash: 830c2...6c9

Skrevet

Heimreise frå bilferie, 8 timar. Heldigvis likar lisja bilkøyring :)

Skrevet

Vært hos mamma og malt og klipt gresset. Hjemme igjen blei det middag. I stekepanna istedefor grillen, nå har jeg og min kjære tatt noen drammer og slappet av med litt tv.

Skrevet

På jobb fra 10-15(jobber i butikk).

Så hjem til mann og barn for avslapping(i den grad det går an med to små barn) og grilling på terrassen. Og en liten tur på lekeplassen.

Anonymous poster hash: a2da8...a39
Skrevet

Vi har vært på båttur hele dagen, gjorde strandhugg på en øy der vi grillet og badet. En deilig dag for alle mann.

Anonymous poster hash: 44c48...2e0

Gjest Julia1984
Skrevet

Vi har rydda hus, vært på stranda, ryddet og fikset terrassen og kjøpt nye møbler, badet hos naboen og nå skal vi kose oss med litt godteri før natta ;-)

Fødte ikke du for 2-3 dager siden?

Sprekt!

Skrevet

I en liggestol på terrassen, iført kun bikini, med bena plantet godt i en balje med kaldt vann, og med en kjølig klut på magen.... :P

Ellers har jeg lært at nei, man kan ikke padle kajakk når man er 33 uker på vei. Redningsvesten passer underlig nok ikke lenger, og kajakken er definitivt ikke utformet for personer med store utvekster på magen.... ;)

Anonymous poster hash: e41c5...5a7

Skrevet

Pusset opp i kjelleren:-( Herlig med sommer og sol... Barna har heldigvis hatt maks uttelling av finværet på hytta med bestefar.

Skrevet

Først en bytur. Bor i en kystby som er helt død om vinteren med full av turister nå så det er gøy å se på livet. Ungene fikk bolle og is, vi tittet på hva gateselgerne hadde å tilby også vasset de i fontenen.

Så dro vi hjem på verandaen, vi voksne solte oss mens barna badet i bassenget. 6-åringen var i vannet i 2,5 time non-stop :)

Til middag hadde vi 5 barn rundt bordet siden det var noen søskenbarn på besøk.

Nå på kvelden har jeg og mannen sittet ute på verandaen og kost oss mens barna har spilt spill på plenen og kost seg.

I morgen skal vi på stranden.

Anonymous poster hash: 5e241...6c9
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Fødte ikke du for 2-3 dager siden?

Sprekt!

Jupp. Jeg har vært lenket til sofaen siden uke 15, og idag klarte jeg å stå oppreist å brette klær! !! Jeg er i lykkerus:) :)

Skrevet

Har vært på nudiststanda på Huk ( Oslo). Ikke sammen med barn da, bare meg selv. I kveld har jeg ligget i hengekøya (inne) og spist baconcrisp.

Skrevet

Jeg og min datter på 3,5 tok oss en velfortjent kosedag uten noe stress. Gikk til byen og var en stund i badelandet, kjøpte oss middag og koste oss med dessert, jenta tok en blund i vogna og jeg shoppet litt klær. Så stoppet vi i butikken for å kjøpe yoghurt. Satt i parken og spiste den før vi gikk rolig hjemover igjen. 

Alt i alt en deilig dag, uten stress. Akkurat hva vi trengte. Av og til føles det som om vi også må "pleie" mor og datter forholdet, nå er en slik tid. Ferie fra barnehagen og vi går nesten i tottene på hverandre. Begge to er lei hverandre og kunne trengt noen netter fra hverandre. Neste uke skal hun til pappaen sin, så etter det kan jeg tenke meg gjensynsgleden er stor :)

Anonymous poster hash: b40bf...37a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...