Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #1 Skrevet 6. juli 2013 Gutten min på 6 år falt igår og fikk skrubbsår på knærne, men slo seg ikke i hodet. Da jeg skulle rense såret og ta plaster på, besvimte han. Ca 5 min etter hun falt, og når han så at det var litt blod på kneet. Kom veldig kjapt til seg selv igjen og var bare lei seg. Har vært i full vigør siden det skjedde og ikke trøtt o.l. Noen flere som har opplevd dette? Var så ubehagelig å oppleve Anonymous poster hash: ee73d...e85
Gjest Lagå Skrevet 6. juli 2013 #2 Skrevet 6. juli 2013 Noen kan besvime av å se blod, spesielt sitt eget
You can do it! Skrevet 6. juli 2013 #3 Skrevet 6. juli 2013 Har ikke opplevd med sønnen min, men jeg blir lett svimmel av smerte, har besvimt noen ganger når jeg har slått meg. Det er vel en slags forsvarsmekanisme fra kroppen å kople ut ved smerte/ sjokk og for noen skal det mindre til enn andre. Tror nok dette går bra hvis gutten var i fin form igjen etterpå
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #4 Skrevet 6. juli 2013 Ja, det kunne virke som det var det som skjedde Anonymous poster hash: ee73d...e85
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #5 Skrevet 6. juli 2013 Ja, formen var veldig fin etterpå! Fikk seg sikkert et lite sjokk av både fall og gjerne at det var litt blod.. Anonymous poster hash: ee73d...e85
*Novemberprinsesse2013* Skrevet 6. juli 2013 #6 Skrevet 6. juli 2013 Dette fortalte min mor meg at jeg gjorde hver gang jeg slo meg da jeg var liten, tror det er veldig normalt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå