Gå til innhold

Smerter under føttene, flere som sliter med dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg verker konstant under føttene fra tærne og mot midten av fotsålen. Har hele tiden et behov for å tøye ut. Det kjennes ut som jeg har gått i høye hæler over lang tid. Det har jeg ikke, jeg bruker løpesko og Converse om hverandre, skifter sko flere ganger daglig (har alltid med meg skoskift) og går mye barføtt.

Dette kom under/etter graviditeten hvor jeg la på meg en god del. Lurer jo på om tyngden kan ha noe å si. Er nå 7 kg igjen til jeg når startvekta på 62 kg så er jo ikke tung i det hele tatt nå.

Jeg går mye, det har jeg alltid gjort, men nå går jeg mer siden verkingen blir verre når jeg kjører bil.

Skal så klart til legen med dette, men får ikke time for slike bagateller før i august :) Lurer egentlig på om noen har det samme og kan komme med noen gode råd til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp deg gode såler og sko med demping. Converse er litt tynne i såler synes jeg. å gå turer men ikke på asfalt. Her er det eneste som funker for smertene. Er stor og har slitt med dette i mange år.

Skrevet

Bestill time hos en fotterapeut eller fysioterapeut som støper såler og få innleggssåler som er tilpasset feilstillingen i foten din (du må til en terapeut, sålene de støper i skobutikkene er ikke gode nok).

Jeg sliter også mye med smerter i føttene, men med riktige såler og gode tips for hvordan sko jeg skal gå i fra en fotterapeut er jeg bedre enn jeg har vært på mange år. Jeg skal forresten gå minst mulig barbent, jeg blir verre av å gå mye barbent.

Anonymous poster hash: 058c9...502
Skrevet

Bestill time hos en fotterapeut eller fysioterapeut som støper såler og få innleggssåler som er tilpasset feilstillingen i foten din (du må til en terapeut, sålene de støper i skobutikkene er ikke gode nok).

Jeg sliter også mye med smerter i føttene, men med riktige såler og gode tips for hvordan sko jeg skal gå i fra en fotterapeut er jeg bedre enn jeg har vært på mange år. Jeg skal forresten gå minst mulig barbent, jeg blir verre av å gå mye barbent.

Sorry, sålene de støper i SPORTSBUTIKKENE er ikke gode nok, mente jeg, du må til en terapeut.

Skrevet

Takk for svar :) Da får jeg ta meg en tur til en fotterapeut. Er det veldig dyrt?

Skrevet

Takk for svar :) Da får jeg ta meg en tur til en fotterapeut. Er det veldig dyrt?

Jeg vet ærlig talt ikke hva det kostet, mannen min gav meg en tur til fotterapeut og støping av såler i morsdagsgave så jeg bare gikk dit jeg også var det han som fikk regninga :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...