Gå til innhold

Ikke helt kult med gravidmager på stranda, eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Orket ikke sitte med singlet i solsteiken, så jeg rev den av meg og blottet min 31-ukers store mage for omverdenen på en strand på østlandet. Om jeg kan si det selv, er det en pen mage, hehe...

Det falt ikke helt i god jord hos enkelte, og jeg fikk noen drepende blikk der jeg satt/sto/gikk. Utelukkende fra damer i 30-åra (noe jeg selv er)...

WHY???

Anonymous poster hash: 29a21...7e3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi de enten er teite eller misunnelige.

Vis frem din flotte mage i varmen du. :)

Skrevet

I såfall så er det de som har et problem, ikke deg! 

Damer er så jævlig kjipe. Jeg var i vannland i fjor engang og der var det en familie på fire som alle var litt større enn gjennomsnittet. Hørte to damer snakke ganske høyt om at de var "for store til å bade".. tilslutt så snudde jeg meg og spurte om ikke de var litt for dumme til å få lov til å åpne kjeften sin. Befriende var det selv om mannen syntes det var upassende  :D

Jeg er gravid i uke 35 og veier over 100 kilo, godt mulig jeg kommer til en strand nær deg... pass på  :ph34r:

Skrevet

Strutt og vær stolt! :)

Skrevet

Herregud da.. Faen så fine folk skal være på det da. Om man ikke liker å se bare mager, så kan de da holde seg hjemme i badekaret sier nå jeg.. Nei. Kle av deg du, vis frem magen. Gravidmager er flotte.. Vi skal til badeland i Bø i sommer, jeg vil da være sånn rundt 13- 14 uker på vei, og siden jeg allerede har fått mage, så vil jeg nok ha mage da også. Jeg bruker bikini jeg. Om folk ikke liker det, så dem om det..

Skrevet

På stranda i dag så jeg ikke mindre enn 4 damer med struttende gravidmager - i bikini. Jeg synes bare det er flott! Hvorfor skal man ikke kunne gå i bikini selv om man er gravid? Det eneste jeg tenkte var at de måtte passe på så de ikke ble for varmt for huleboeren ;) 

Gjest meg&mini
Skrevet

I såfall så er det de som har et problem, ikke deg!

Damer er så jævlig kjipe. Jeg var i vannland i fjor engang og der var det en familie på fire som alle var litt større enn gjennomsnittet. Hørte to damer snakke ganske høyt om at de var "for store til å bade".. tilslutt så snudde jeg meg og spurte om ikke de var litt for dumme til å få lov til å åpne kjeften sin. Befriende var det selv om mannen syntes det var upassende :D

Jeg er gravid i uke 35 og veier over 100 kilo, godt mulig jeg kommer til en strand nær deg... pass på :ph34r:

Hahaha! Fantastisk..

Skulle ønske jeg kunne se reaksjonen til de to:D

Skrevet

Hvorfor er det ille med en gravidmage på stranda? Det er da ingenting i veien med det?

Jeg har aldri støtt på noen som har ymtet frempå om at det ikke var greit.

Skrevet

Jeg var på stranden  dag med min store mage, eneste blikk jeg fikk fra fra folk som smilte litt ekstra...

Anonymous poster hash: e2f46...b37
Skrevet

Husker ennå når jeg var på badetur når jeg var gravid med førstemann. Da var det noen venninner der som så ut til å knise litt av meg som vandret rundt med magen. Fikk litt sånn følelse av at de mente jeg bare var tjukk, selv om det var ganske tydelig at det var babymage og jeg var slank ellers :P

Anonymous poster hash: 42cc1...d77
Skrevet

Vift med magen og vær stolt av den :) Det vakreste jeg veit om er en gravidkropp :wub:

Skrevet

Gravide kvinner er flotte! Føler meg alltid så flott og kvinnelig som gravid. Vis frem magene så mye dere vil. Kikkerne du så var nok misunnelig for du var så flott og venter på en fin baby :)

Skrevet

Jeg kan ta meg selv i å kikke litt mer enn jeg ellers ville gjort om jeg ser en gravidmage, men det er ikke fordi det ser stygt ut! Gravid mager er flott og selv har jeg aldri følt meg bedre enn når jeg er gravid!

Anonymous poster hash: 3ff35...f94

Skrevet

Jeg synes gravidemager er kjempeflotte, jeg hadde kanskje tatt en ekstra titt på deg jeg også, men jeg ville smilt da :)

Ikke tenkt på de sure paddene, kos deg på stranden du!

Anonymous poster hash: e9041...899
Skrevet

Jeg kan ta meg selv i å kikke litt mer enn jeg ellers ville gjort om jeg ser en gravidmage, men det er ikke fordi det ser stygt ut! Gravid mager er flott og selv har jeg aldri følt meg bedre enn når jeg er gravid! Anonymous poster hash: 3ff35...f94

Enig!

Skrevet

Jeg gikk i mye trangere gensere som høygravid enn nå. Gravidmagen er flott, fleskemage not so much.

Be kjerringene ta seg en bolle

Skrevet

Gravidmage i seg selv er bare flott det, men jeg fikk beskjed i mine svangerskap at man ikke skulle sitte med magen bar i stekende sol da fostervannet blir veldig varmt.. Vet ikke om det stemmer, men var nå det jm sa og det kostet meg ingen kalorier og hive over en løs singlet om jeg skulle være i solsteika..

Har ingenting med magen i seg selv :P

Anonymous poster hash: 88ff4...592

Skrevet

Vel, gravidmager er jo som regel fine å se på da. Bleike fleskehengemager med strekkmerker derimot...

Anonymous poster hash: ce251...edd
Skrevet

Vel, gravidmager er jo som regel fine å se på da. Bleike fleskehengemager med strekkmerker derimot...

Anonymous poster hash: ce251...edd

Jeg synes at kropp er kropp helt uavhengig av form og farge, at andre mennesker setter seg til doms over andres kropp er en ekstremt dårlig egenskap som aldri har bidratt til noe positivt. 

Hvem plager jeg med min utrente kropp liksom? 

Skrevet

Kanskje du hadde glemt å ha på den bikinioverdelen, og at det var derfor de ble litt indignerte? Jeg var som glemsk og distré da jeg gikk stor at jeg kunne skjedd meg, men var det bare magen du blotta så var det mye lettfornærmelige kjærringer ute å gikk!

Skrevet

Vel, gravidmager er jo som regel fine å se på da. Bleike fleskehengemager med strekkmerker derimot... Anonymous poster hash: ce251...edd

Det er slike som deg som gjør at jeg ikke vil gå på stranda, gravid eller ikke.

Anonymous poster hash: 746d9...42c

Skrevet

Strutter med magen! Det er jo nå vi kan!! Love it og får bare smil;)

Drit i de andre!

Anonymous poster hash: 01538...57c

Skrevet

Jeg opplevde det samme som deg bare at dette var i basseng. 

Vi gikk ofte å badet i terapi basseng med treåringen da jeg gik gravid med nr to og hadde bekkenløsnig, bading var eneste den "aktive" aktiviteten jeg kunne gjøre med ham.

Fikk så mange blikk av folk som jeg aldri har fått før både i garderoben og i bassenget. 

Jeg hadde bare en liten struttemage så stygt var det ikke, men jeg tenkte at de kanskje synes det var litt rart at jeg turde å gå i bikini eller noe. 

Følte meg ti ganger finere med magen enn jeg gjør uten gravid mage ;)

Anonymous poster hash: 5a433...18c
Skrevet

Vel, gravidmager er jo som regel fine å se på da. Bleike fleskehengemager med strekkmerker derimot... Anonymous poster hash: ce251...edd

Det er slike som deg som gjør at jeg ikke vil gå på stranda, gravid eller ikke.

Anonymous poster hash: 746d9...42c

Å så hårsår... Men, seriøst... Synest du selv det er vakkert med en bleik feit fleske mage?

Anonymous poster hash: 3f78a...411

Skrevet

Orket ikke sitte med singlet i solsteiken, så jeg rev den av meg og blottet min 31-ukers store mage for omverdenen på en strand på østlandet. Om jeg kan si det selv, er det en pen mage, hehe...

Det falt ikke helt i god jord hos enkelte, og jeg fikk noen drepende blikk der jeg satt/sto/gikk. Utelukkende fra damer i 30-åra (noe jeg selv er)...

WHY???

Anonymous poster hash: 29a21...7e3

Kan det ikke bare være du som er full av hormoner og ekstra følsom, som tolket de mysende blikka mot sola som noe negativt?

Har aldri hørt noen verken kommentere eller klage over andre damers gravide kropper på en negativ måte...

Anonymous poster hash: 3f78a...411

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...