Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min mistet moren til kreft :( Jeg føler virkelig at om vi får en liten pike så vil jeg at vi kaller henne opp etter hun. Hun het Frydhild :) har dere noen råd om hvordan vi kan få det til å bli mer moderne? Evt navn sammen setninger?

Anonymous poster hash: 4a85f...d67

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med bare Fryd

Fryda

Frida

Hilde

Se hva navnet betyr, og hvor det stammer fra. Da får du gjerne en masse andre navn innenfor den sammensetningen.

Min mann mistet også sin mor i kreft når han var bare 23 år. Hun het Marit. Derfor kommer vi nå til å bruke Marit om det blir jente, og eventuelt Martin om det viser seg å være gutt.

Skrevet

Frid, Fride, Frida, Matilde, Matilda

Anonymous poster hash: 400ba...d49

Skrevet (endret)

Hilda

Hilma

Helma

Frid

Freia

Frøya

Endret av Gabina
Skrevet

Mathilde? Har det en sammenheng med frydhild?

Takk for interessen dere :))

Skrevet

Mathilde? Har det en sammenheng med frydhild?

Takk for interessen dere :))

Skrevet

Hva med å bruke navnet Frydhild? Jeg synes det er fint :-) Har aldri hørt det før.

Skrevet

Du har jo hilde fra hild i Mathilde.

Anonymous poster hash: 400ba...d49

Skrevet

Syns Frydhild var stilig jeg. Ikke hørt det før. Tøft med navn ikke alle andre har nå da......

Skrevet

Begynner å vende meg til frydhild, er ikke like uvant som i starten. Ender sikkert med det :)

Skrevet

Jeg vet om en liten jente som heter Fryd og syns det er veldig fint, men ellers er jeg enig med de som sier du fint kan bruke Frydhild :-)

Anonymous poster hash: c2ce9...978

Skrevet

Har en datter fra før som heter Isabella, blir ikke det en stor kontrast mellom de to?

Hi

Skrevet (endret)

Det syns jeg ikke du skal tenke på. De er to forskjellige individer, og skal ikke bo sammen eller nevnes sammen i alle sammenhenger resten av livet. Ikke så opptatt av det med at navn skal "passe" sammen jeg. Dessuten syns jeg Isabella er et navn som står godt til de fleste navn.

Endret av Scaniabusslastebilmjau

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...