Gå til innhold

Grr.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestevenninnen min er bestandig syk den dagen hun sier hun skal komme på besøk, og jeg må si jeg begynner å bli veldig lei av det!
Hun er frisk og rask ellers, men det slår aldri feil at hun er syk den dagen hun skal komme hit. Ikke orker hun å si i fra heller, det er bestandig jeg som må spørre om hun hadde tenkt til å komme eller ikke.  <_< 

Er det så veldig vanskelig å bare si det slik som det er? "Hei, jeg føler ikke for å gå på besøk til noen i dag, kan vi avtale en annen dag i stedet?"

Anonymous poster hash: 83045...576
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samma her. Alltid når vi har avtaler, så er hun syk. får gjerne ikke vite det før dagen etterpå heller. Vurderer å bare slutte å innvitere henne. Det er så utrolig kjedelig å føle seg avvist hver gang vi skal finne på noe..

Anonymous poster hash: 53c56...eeb
Skrevet

kjenner en sånn. Enten "syk" eller forsovet seg eller noen andre dumme unnskyldninger... men gidder aldri å gi beskjed om at hun ikke kommer eller går til avtalte sted før jeg står der som en idiot. Hvorfor kan ikke hun bare si ifra at det passer dårlig eller at hun ikke gidder....alt er bedre enn unnskyldninger. 

Anonymous poster hash: 65413...74c
Skrevet

Ja, jeg begynner å bli lei av å gå å glede meg til å være sosial med noen andre enn ungen, så kommer hun ikke likevel.

HI

Anonymous poster hash: 83045...576

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...