Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #1 Skrevet 6. juli 2013 Er alene hjemme idag, og har en ustekt kyllingfilet liggende. Tenkte å spise den, men er så lei av stekt kylling og ris. Siden mann og barn er borte, kan jeg gjerne tenke meg å prøve noe nytt og litt mer spennende. Noen tips? Anonymous poster hash: 5707c...186
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #2 Skrevet 6. juli 2013 Stek den og lag kyllingsalat Det er fantastisk godt! Anonymous poster hash: 53592...c23
LilleVillePersille Skrevet 6. juli 2013 #3 Skrevet 6. juli 2013 Putt inni litt fetaost (fileten deles på langs) og urter for å gi den en ekstra piff.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #4 Skrevet 6. juli 2013 Skjær kyllingen i biter, kutt opp paprika, sopp og bacon. Stek alt dette, og kok pasta. Ha alt i en kasserolle, hell over creme fresh og la det koke litt Anonymous poster hash: 32f54...b2e
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #5 Skrevet 6. juli 2013 Jeg pleier å skjære kylling i biter å steke med salt og pepper. Ha over en skvett fløte eller rømme og tilsett karri eller tandorikrydder. Så legger du det i ei tortillalefse med masse grønnsaker, så har du en nydelig wrap Min favoritt for tiden Anonymous poster hash: 5707c...186
Flettfrid og lilleprins Skrevet 6. juli 2013 #6 Skrevet 6. juli 2013 Spaghetti, kylling, pesto! Voila!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #7 Skrevet 6. juli 2013 Spaghetti, kylling, pesto! Voila! Hørtes godt og spennende ut! Har en pesto som må brukes Har du kanskje oppskrift eller fremgangsmåte på hvordan du laget det? Anonymous poster hash: 5707c...186
Flettfrid og lilleprins Skrevet 6. juli 2013 #8 Skrevet 6. juli 2013 Bare koker spaghetti og steker kyllingfilet i biter. Blander alt sammen og har oppi så mye pesto som man ønsker (jeg pleier å bruke 1 ss). Godt med feta ost til også.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #9 Skrevet 6. juli 2013 Del fileten ca 90% og Pensle med litt smeltet smør og krydre litt med paprikakrydder, legg en skive ost og skinke inni, og rull sammen, fest den med en tannpirker slik at den holder seg, pensle med egg over og dryss tørre brødsmuler over. Stek i ovnen og lag pasta med carbonara saus til :-) Anonymous poster hash: 76d6e...fa4
Hjertefru Skrevet 6. juli 2013 #10 Skrevet 6. juli 2013 Stek/brun kyllingen i smør på begge sider. God varme. Salt og pepper. Ha litt olivenolje i en ildfast form og legg kyllingen oppi sammen med noen småtomater. Stekes ved ca 200 gr til kyllingen er ferdig stekt, pluss/ minus 15 minutter Tips: for å sjekke om føggeln er orntlig stekt, trykk med fingeren. Hvis kjøttet "spretter" tilbake, er den ferdig. Serveres med pesto.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå