Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #1 Skrevet 6. juli 2013 Jeg er nå 21 år og har aldri hatt orgasme på "normalt" vis. Jeg må bruke vibrator eller massere klitoris veldig veldig lenge for at jeg skal ha sjangs til å komme, er det noe å gjøre med dette? jeg har bestandig hatt partnere som har kommet veldig raskt og aldri brydd seg om at jeg ikke hadde oppnådd noe. Da jeg var i mitt første samboerskap så hadde vi fantastisk sex, men det var fordi han kjøpte en vibrator til meg og vi passet på at jeg kom først før han kom, for vi begge syntes det også var godt å fortsette med sev etter at jeg hadde hatt orgasme. Men nå er det snart 2 år siden jeg var i ett forhold og nå er jeg på vei inn i ett nytt ett, jeg vet at jeg sikkert forteller etter en stund at jeg vil bruke vibrator men er det virkelig ikke noe man kan gjøre for at man skal kunne få orgasme på ett normalt vis? Sikkert ett dumt spørsmål, men det er hyggelig om noen kunne svare. Anonymous poster hash: ed178...d4a
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #2 Skrevet 6. juli 2013 Jeg har samme problem de snakker masse om disse knipemusklene da.. kommer du ikke av oralsex heller? Anonymous poster hash: 0e6fd...05f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå