Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #1 Skrevet 6. juli 2013 Vi skal i Dyreparken tirsdag og onsdag neste uke, første uken av fellesferien. Skal ha med 3 og 5 åringen. 3 åringen er litt liten for alderen og sover også på dagtid litt ennå. Skal også se kaptein sabeltann showet på kveldstid. Tips mottas med takk:-) Anonymous poster hash: f0f3d...8bb
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #2 Skrevet 6. juli 2013 Dytter litt på denne, da jeg lurer på det samme Anonymous poster hash: d725a...b6a
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #3 Skrevet 6. juli 2013 Om det er fin vær så regne med å måtte stå i kø på det meste. Og det er laaang kø! Ellers så har jeg vært der både i fellesferie og utenfor ferie, og det er levelig. Vær der tidlig, før de åpner(en time før) for det er gjerne kø i både parkering og inngang. Anonymous poster hash: c650c...947
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #4 Skrevet 6. juli 2013 Om det er fin vær så regne med å måtte stå i kø på det meste. Og det er laaang kø! Ellers så har jeg vært der både i fellesferie og utenfor ferie, og det er levelig. Vær der tidlig, før de åpner(en time før) for det er gjerne kø i både parkering og inngang. Anonymous poster hash: c650c...947 Vi skal bo på Noahs ark og har allerede billetter! Anonymous poster hash: f0f3d...8bb
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #5 Skrevet 6. juli 2013 Lange køer på aktiviteter, men god plass i parken, så det føles ikke trangt selv om det er mange mennesker. Dere kan jo se på de dyrene som er litt lenger vekk i sovetid, så er det mindre bråk og mer trilling Anonymous poster hash: dfae2...6f4
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #6 Skrevet 6. juli 2013 Lange køer på populære aktiviteter om det er fint vær, ja, men #5 skriver er det greit med plass selv om det er mange folk. Når det regner, derimot... Vi var der i høysesongen to dager i fjor. Første dagen var det strålende vær, masse folk og køer overalt. Neste dag høljet det ned, og vi kunne kruse rett inn på alle aktiviteter. Tok tømmerrenna fem ganger på rappen Men ble forholdsvis våte i løpet av dagen, da... Anonymous poster hash: 3b9b3...288
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #7 Skrevet 6. juli 2013 Angånde parkering var vi der rett før det åpnet begge dagene, og fikk helt ok parkeringsplass (og lite/ingen kø inn) så jeg har ikke inntrykk av at man trenger å møte så tidlig som en time før. Anonymous poster hash: 3b9b3...288
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #8 Skrevet 6. juli 2013 Jeg møter alltid en time før, og likevel er det parkeringskø og kø inn.. Anonymous poster hash: c650c...947
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå