Gå til innhold

Hvor mye gikk du opp i dine svangerskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: 3efb4...f9d

Videoannonse
Annonse
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Med gutten gikk jeg opp 8 kg, med lillesøster gikk jeg opp 12 kg :) Helt grei oppgang, raste ned 10 kg på 2 uker med gutten og 14 kg på 4 uker med jenta (etter fødslene) ;)

Skrevet

8kg pga langvarig sv.sk.kvalme, 8kg av samme grunn, 20kg spiste for å holde kvalmen i sjakk da jeg hadde 2 barn å ta meg av.

Skrevet

22 kg D:

Anonymous poster hash: a6821...907
Skrevet

19, 13, 6, 13. 6.

:)

Anonymous poster hash: 82c07...f0d

Skrevet

20 kilo hittil, er 32+3 :) 

Skrevet

14. DET var tungt. Veide 66 fra før av, 80 kg på 163 cm var i tyngste laget...

Anonymous poster hash: 4c501...a9a

Skrevet

Rundt 20 kg alle tre gangene. Hvorfor lurer du på det egentlig?

Anonymous poster hash: b724c...81b

Skrevet

jeg gikk opp 35 kg :( har enda ikke mistet det, uansett hvor sundt jeg spiser og et i aktivitet, legen har fulgt meg opp ett år og syns det er rart jeg også, men legen finner ikke noe galt med meg. Jeg var slank og veide 70 kg før jeg ble gravid, ganske høy er jeg også

Anonymous poster hash: 82175...0e7
Skrevet

6kg, begge gangene. Håper jeg holder meg på det nå også..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

9, 11 og 2. De første gangene gikk jeg ikke ned, men nå veide jeg jaggu 8 kilo mindre samme dag som jeg fødte :)

Skrevet

Ca 15 kg+ med første, og 30 kg (!) med andre. Har hatt svangerskapskvalme i første trimester og invalidiserende bekkenløsning fra 2. semester med begge. Så kunne nesten ikke gå. Så skal det sies at jeg hadde mye vann i kroppen med siste og nesten ingenting med første. 

Nr 2 er nå 7 uker, og jeg har gått ned alt untatt 4 kg. Har ikke gjort noen ting for det, spist helt normalt og til og med litt for mye sjokolade. Triller en liten tur om dagen, men har ikke komt igang med trening fordi bekkenet ikke er 100% enda.

Skrevet

+1 kilo og +7 kilo. Men jeg var veldig overvektig i utgangspunktet, så kostholdsendringene jeg gjorde i første svangerskap gjorde at jeg i realiteten gikk litt ned. Ved starten av andre svangerskap var jeg bortimot normalvektig.

Anonymous poster hash: e74f8...713
Skrevet

Ca 20 nr 1  og ca 10 kg nr 2. Gikk ned 12 kilo 1 uke etter begge fødslene og så noen kg til på et par uker før det stoppet opp litt.

Anonymous poster hash: 895d1...d7a
Skrevet

18 første gang, så får vi se denne gang hvor mye det blir:P 

Anonymous poster hash: bc341...c00
Skrevet

Rundt 5-6 kg :-) var inn i gammelbuksene knapt en uke etter fødsel. skal sies jeg har litt ekstra å ta av da;-)

Skrevet

20 og 17

Anonymous poster hash: c0e61...026

Skrevet

Nr1: 29 kg, hadde så mye vann i kroppen 14 dager over tiden at jeg ikke kunne bruke sko, hadde nesten fem cm høyere vrist enn vanlig.

Nr2 : 13 kg og nesten ikke vann i kroppen.

Nr3 : det blir spennende å se, er i uke 17 og har gått opp 1 kg.

Skrevet

10 og 9 kg. Hadde noen kg for mye fra før.

Skrevet

12 kg

14 kg

16 kg

12 kg

Fått store barn og hatt mye fostervann. Har ikke lagt på meg noe særlig mer enn svangerskapet faktisk veide tror jeg for alle fire gangene var alle kiloene vekk innen 14 dager etter fødselen. 

Anonymous poster hash: 1f71a...4fa
Skrevet

12 med førstmann og 10 med andremann, tror jeg.

Anonymous poster hash: e67e5...040
Skrevet

12 med første og 7 kg hittil med andre (33 uker). Mistet alt på 14 dager.

Skrevet

Med storebror ca 12 kg, og med tvillingene 6 kg. Akkurat samme som de veide da de ble født. Hadde hyperesemis i begge svangerskapene så ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...