Gå til innhold

Amming

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det så mange som lurer på om man ammer barnet sitt? Daglig får jeg slike spørsmål, men ingen virker særlig interessert i svaret. Hvorfor er man så nysgjerrig på dette egentlig?

Anonymous poster hash: 4fe8d...b8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror mange eldre er nysgjerrige for de fikk som oftest ikke til ammingen med tanke på at man gjorde barnet til en bortskjemt drittunge ved å amme oftere enn hver fjerde time.. Nå er det heldigvis blitt forsket på, og nå ammer man når babyen vil ha, og det øker produskjonen. Mange eldre måtte gi barna en blanding av melk og kumelk, så de lurer sikkert på hvordan man gjør det nå.

Andre igjen er bare nysgjerrige.

Anonymous poster hash: c1773...eda
Skrevet

Jeg tror mange eldre er nysgjerrige for de fikk som oftest ikke til ammingen med tanke på at man gjorde barnet til en bortskjemt drittunge ved å amme oftere enn hver fjerde time.. Nå er det heldigvis blitt forsket på, og nå ammer man når babyen vil ha, og det øker produskjonen. Mange eldre måtte gi barna en blanding av melk og kumelk, så de lurer sikkert på hvordan man gjør det nå. Andre igjen er bare nysgjerrige. Anonymous poster hash: c1773...eda

Det er det med nysgjerrigheten som undrer meg. Jeg har aldri vært og er ikke litt interessert i om andre ammer eller ikke, og skjønner ikke hvorfor det er så viktig. Jeg bikker kanskje litt over og svarer: nei, heldigvis ikke. Da tier de fleste fort.

Skrevet

Jeg tror mange ikke helt vet hva de skal spørre en nybakt mor om, og at ammespørsmålet er for å konversere.

Anonymous poster hash: eb253...611

Skrevet

Jeg tror mange eldre er nysgjerrige for de fikk som oftest ikke til ammingen med tanke på at man gjorde barnet til en bortskjemt drittunge ved å amme oftere enn hver fjerde time.. Nå er det heldigvis blitt forsket på, og nå ammer man når babyen vil ha, og det øker produskjonen. Mange eldre måtte gi barna en blanding av melk og kumelk, så de lurer sikkert på hvordan man gjør det nå. Andre igjen er bare nysgjerrige. Anonymous poster hash: c1773...eda

Det er det med nysgjerrigheten som undrer meg. Jeg har aldri vært og er ikke litt interessert i om andre ammer eller ikke, og skjønner ikke hvorfor det er så viktig. Jeg bikker kanskje litt over og svarer: nei, heldigvis ikke. Da tier de fleste fort.

Heldigvis ikke? Jaha? Da har jeg hørt det også, at barn "heldigvis" ikke blir ammet.

Anonymous poster hash: 185ca...9dd

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ha ha, tenkte på akkurat det samme i stad. Jeg bryr meg ikke om andre gjør sånn eller sånn, det er like relevant for meg som om andre bruker bind eller tampong når de har mensen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...