Gå til innhold

Stakkars lille minimannen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har jo såvidt begynt å introdusere smaksprøver på fast føde, siden han maser etter mer og har gått litt ned i vekt.

Så langt har alt gått vel, men da jeg ga ham litt hjemmelaget sviskemos i går ettermiddag gikk det skeis. Stakkaren, som eller bæsjer max en gang pr dag, bæsjet hver 3.time natten gjennom, og på morrakvisten kom det litt blod i avføringen.

Heldigvis har det gitt seg nå, og de siste bleiene var normale, men huffameg.. Han har vært i finfin form og smørblid hele veien, så det er nok ikke så ille, men det ble vel for mye for den lille magen hans. Så her blir det kun morsmelk i noen dager fremover, og null sviskemos før han er litt større.

*Dårlig samvittighet*

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Haha, ja sviskemos gjør voldsomme utslag, spar det til han har treg mage, du!

Jeg husker fortsatt effekten fra den gangen jeg som student fikk den glimrende ideen at å lese til eksamen og spise en hel pose svisker måtte være koselig. Tror man kunne avfyrt interkontinentale missiler med effekten fra rompa mi, faktisk.

Skrevet

Åh, stakkars lille! Håpet systemet er i lage igjen - slemme sviska :(

Skrevet

Heh, ja, det er tydelig at det blir fart i sakene. :) Han har heldigvis ikke hatt noe blod i avføringen siden igår morges, men bæsjer fremdeles oftere enn vanlig.

Tar pause fra fast føde i noen dager til, til det har stabilisert seg, og så tror jeg at vi holder oss til hjemmelaget havre- og hirsegrøt, samt kjøperisgrøt fra 4 mnd. Sviskene får vente!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...