Gå til innhold

Hvordan hadde dere reagert/gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så meldinger på tlf sendt mellom min mann og en dame nå i natt der han spør om hun er alene?

Han får svar at det er hun ikke og at de får ta det igjen... Snart! Med blunkefjes.

Han svarer: senere? Bare spør..

Hun svarer: den er grei. Hadde vært kos.

I alle meldinger er det diverse smile/blunkefjes.

Nå er jeg så rasende på han, føler nesten hat. Vi har to barn og en tredje på vei. I morgen skal vi reise to uker på ferie, har nesten lyst til at han bare kan bli hjemme! Vi planlegger også bygging av hus, men det mistet jeg helt lysten til nå.

Har vondt i magen og hjertet men samtidig så rasende!

Noen råd til hva jeg skal gjøre? Er helt rådvill..

Anonymous poster hash: 29d4e...537

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ihvertfall klikket sidelengst her, så jeg sender deg en klem. Har liksom ingen trøstende ord!

For en Shitbag han er :(

Anonymous poster hash: 3f780...6d0

Skrevet

Hadde nok ikke reist på ferie med den slasken der nei. Håper du har konfrontert dette med han nå?

Skrevet

Det er jo tydelig at han er utro...jeg hadde gjort slutt. 

Anonymous poster hash: a79fa...4ec
Skrevet

Fy fan. Blir så sint på dine vegner.

Du må selvsagt konfrontere han med dette og høre hva han har å si! Kanskje er det bare snakk om flørting over meldinger/telefon.

Jeg har i utgangspunktet nulltoleranse for utroskap, men med barn involvert blir alt litt mer vanskelig. Hadde det vært meg og jeg hadde funnet ut at mannen min hadde vært utro, hadde han virkelig måtte krype i lang tid for å få beholde meg. Men enda da hadde aldri forholdet blitt det samme. Tror ikke jeg noen gang hadde klart å stole på han igjen, og jeg hadde blitt sykelig sjalu og skulle hatt ful kontroll på hvor og hva han holdt på med til en hver tid. Hadde nok blitt ganske kipt for oss begge.

Håper for din del at det bare er snakk om meldinger/telefonsamtaler. Han har selsagt en del å forklare uansett, men er jo ikke deg værst tenkelige i allefall. Syns ikke du bør dra alene på ferie. Bruk heller ferien på å finne ut av ting og prate. Lar du han bli igjen hjemme, komme du til å lure på hva han driver med og hva som skjer videre nå.

Lykke til

Skrevet

Hva har han og si til sitt forsvar da?

Anonymous poster hash: e89f5...bf4
Skrevet

Ja han er en shitbag! Var ute i går mens jeg sitter hjemme med barna og så oppdager jeg disse meldingene i dag.

Han sover nå, men har bare lyst til å stygt med han. Vet ikke hva.. Må vente til senere med å prate med han siden begge barna er her. Vanskelig å vente da.

Skrevet

Jeg hadde aldri latt han få sove! Han skulle fått forklart seg med en gang. Jo trøttere og dårligere han er etter gårdagen jo bedre. Hvor gammle er ungene deres? Kan de være i stuen eller på soverommet mens dere tar det i et annet rom?

Du må fortelle hvordan det går.

Skrevet

Hvordan så du de meldingene da ?

Hade du mistanke, siden du sjekket tlf hans ?

Anonymous poster hash: 3e38a...fbd
Skrevet

Hadde ikke latt han sove heller... skulle bare mangle... 

Anonymous poster hash: a79fa...4ec
Skrevet

Jeg skulle låne hans tlf og så kom jeg rett inn på de meldingene.

Eldste sover, men minste er bare to år så kan ikke gå fra henne.

Skrevet

Hva sa han???

Anonymous poster hash: 9153b...23a
Skrevet

Hva har skjedd?

Anonymous poster hash: bc1de...dff
Skrevet

Uff så kjedelig. Men Hevn: Når han våkner, sier du at det er noe du må snakke med han om. fortell at du har funnet en annen man og at dere er kjempe forelsket og du vet ikke hva dere skal gjøre(jada vet du er gravid men...) SÅ ser du hvordan han reagerer:) sååå kan du fortelle han etterpå at du har lest meld hans eller no:S

Anonymous poster hash: 8baf9...ea5
Skrevet

Å fy faen sier jeg bare! :S Hadde jeg oppdaget sånt hadde jeg konfrontert gubben med EN gang! Hadde ikke klart å vente til han sto opp!!! Hadde tatt med tlf hans inn på rommet og spurt hva i HELVETTE dette var for no!?? Fytti for en drittsekk! :(

Anonymous poster hash: 81abf...4bf

Skrevet

Han påstår at det er kameraten som har lånt tlf hans..

Navnet hennes var lagret med et jentenavn og et guttenavn (navnet til kameraten) Vet ikke helt hva jeg skal tro eller gjøre nå..

Skrevet

ringe kameraten hans og spørre kanskje?????

Anonymous poster hash: 1337f...a24
Skrevet

Eller ring direkte til nr. han skrev til og si at du vet om dem to og at du håper hun skjemmes over å styre med en mann med to barn og nr. tre på vei. Utifra reaksjonen hennes vil du fort skjønne hva som er sant. Flaut om han snakker sant, men da vet du i allefall.

Håper og krysser fingrene for at mannen din snakker sant.

Skrevet

Ring kompisen hans.. Jeg hadde ikke tatt en sånn unnskyldning for god fisk.. Jeg hadde følt det på eksagt samme måte som deg.. Huff.. Håper bare for din og barna sin del at han forteller sannheten..

Skrevet

Ring kameraten hans. Ville jeg aldri trudd på!

Anonymous poster hash: 91871...675

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...