Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #1 Skrevet 6. juli 2013 Har du to tette?Hva er aldersforskjellen på de?Er to tette mye styr? Noen som har beholdt og fått to bebiser på et år?Hvordan har det gått? Anonymous poster hash: 3616b...f1c
Gjest Vicky Pollard Skrevet 6. juli 2013 #2 Skrevet 6. juli 2013 Ganske tette, 22 mnd. Tett nok for meg. Mye styr men mye kjekt også
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #3 Skrevet 6. juli 2013 Jeg har to relativt tette, 18 mnd i mellom. Det har gått overraskene bra, selv om det selvfølgelig er mer styr enn om det hadde vært 4+ år mellom dem. Min bestemor fikk 3 barn på 2 år, ikke tvillinger, og hun mente selv at det gikk kjempebra. Hvorvidt jeg tror helt på at det var en dans på roser, er en annen sak Du skal nok klare å takle to barn på ett år, bare du er innstilt på å være sliten en periode. Anonymous poster hash: c4e04...6ed
SnekkerPelle Skrevet 6. juli 2013 #4 Skrevet 6. juli 2013 22 mnd. Den første tiden var helt jævlig! Nå er de 4 og 2 år og vi har det fiiiiint.
Gjest Vicky Pollard Skrevet 6. juli 2013 #5 Skrevet 6. juli 2013 Ja og så kommer det jo veldig an på temperament etc til ungene da
Major HotLips Houlihan Skrevet 6. juli 2013 #6 Skrevet 6. juli 2013 Jeg har 13 mnd mellom mine. Hvor mye styr det blir kommer jo an på hvor høyt man legger lista. Husarbeid og alt annet ble lagt på is den første tida, det handlet kun om å komme seg gjennom dagen og sørge for at alle fikk den maten og det stellet de trengte. Nå er minste blitt 4.5 mnd og jeg føler at vi har fått hodet godt over vannet igjen. Begge sover godt på natten og legger seg klokken syv så vi har voksentid og tid til å gjøre andre ting
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #7 Skrevet 6. juli 2013 Har 17 mnd mellom mine. Jeg vil si at det nok er de første 6mnd som er værst. Og selvfølgelig kommer det mye an på hvordan nr 2 er som baby. Vår nr 1 var en ganske enkel og grei baby, mens med nr to har det vært mye styr, kolikk etc, og det er hardt når man har en på 1,5 i tillegg! Men det går seg til Å nå begynner de å leke litt sammen og det er herlig! De er verdens skjønneste når de koser seg sammen, så vi gleder oss til de blir litt større og "jevnere" i interesser. Minste er nå 10mnd. Anonymous poster hash: 4333d...93d
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #8 Skrevet 6. juli 2013 Siste del av svangerskapet og første 6 mnd etter fødsel er jævlig tøffe. Så kommer det en tøff periode igjen når yngste er 10-14 mnd ca, da er begge opp å gå, har egen vilje, sjalusi og krav om oppmerksomhet. Men de klarer ikke kommunisere med hverandre og det ender med hyl og skrik, drar lekene ut av armene på hverandre osv. Utrolig slitsom periode med mye hyl og spetakkel. Men så begynner minste å forstå hva eldste sier, og etterhvert å svare også. Fra da av er det veldig fint med to tette, som har mye glede og selskap av hverandre. Mine er nå 4,5 og 6 år og leker sammen fra morgen til kveld, krangler av og til, men som regel går det fint for seg. De har utrolig stor glede av hverandre. Anonymous poster hash: 7fd07...10b
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #9 Skrevet 6. juli 2013 Har tre tette. 21 mnd og 25 mnd mellom dem. Har gått veldig greit. Ingen søvnproblemer og stort sett greie unger. Anonymous poster hash: 5f7af...d4a
Dorrimor ♂♂ Skrevet 6. juli 2013 #10 Skrevet 6. juli 2013 Vi har 18mnd mellom våre. De er nå 2 og 3,5, og først nå ser jeg frukten av det. På sikt er det fantastisk, men for vår del med minstemann som har sovet veldig dårlig og begge som har vært VELDIG mye syk så ville jeg ikke hatt de siste to årene igjen.. Men NÅ begynner det å bli stas; lekekompiser, mer på samme nivå etc etc. Ser de er veldig avhengig sv hverandre.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #11 Skrevet 6. juli 2013 Har 23 mnd mellom mine. De første 6 mnd var til tider strevsomt. Men etter det syns jeg det går helt fint. Jeg har ikke eldre barn så vet på en måte ikke om noe annet men unga har så mye glede av hverandre, ubeskrivelig å se det samspillet de har <3 Anonymous poster hash: 04c5c...8ff
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #12 Skrevet 6. juli 2013 Jeg har 13 mnd mellom mine. Hvor mye styr det blir kommer jo an på hvor høyt man legger lista. Husarbeid og alt annet ble lagt på is den første tida, det handlet kun om å komme seg gjennom dagen og sørge for at alle fikk den maten og det stellet de trengte. Nå er minste blitt 4.5 mnd og jeg føler at vi har fått hodet godt over vannet igjen. Begge sover godt på natten og legger seg klokken syv så vi har voksentid og tid til å gjøre andre ting Er du leona(2), snart tre rosa? Anonymous poster hash: 04c5c...8ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå