Gå til innhold

hvor lenge etter en MA, SA, ex.u ble du gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor lang tid tok det å bli gravid når du mistet?

Jeg har mistet nå, tok oss ett år å bli gravide. Håper så inderlig at det ikke tar oss ett år til. .

Anonymous poster hash: ef2f9...d7d

Videoannonse
Annonse
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Det tok ca 4 mnd å bli gravid, mistet i MA og ble gravid ca 3 mnd etter det og nå ligger jeg her med en liten gullklump som bare vil sove hvis mamma holder rundt han ❤

Lykke til, håper dere slipper å vente så lenge denne gang. Og prøv å slapp av og kos deg med en ev graviditet. Det går som oftes bra, vet du.

Skrevet

24 dager

Anonymous poster hash: 4f988...150

Skrevet

Først av alt, en klem til deg. Det er forferdelig trist å miste.

Jeg mistet da jeg var 13 uker på vei. Var MA og måtte til utskraping. Ble gravid igjen etter 8 mnd.

Håper det går raskt for dere, så dere slipper å vente så lenge.

Lykke til.

Anonymous poster hash: 6c690...d5c

Skrevet

Jeg mistet når jeg var ca 12 uker på vei, før det hadde vi prøvd i ca 4 mnd, men ikke vært spesielt bevist på eggløsning osv.

Vi fikk beskjed etter SA om å vente med å prøve igjen til jeg hadde hatt en normal mens, og da gikk det på første forsøk etter det, og det var ca 3 mnd etter.

Og det virker som det går bra denne gangen, lille klumpen befinner seg fremdeles inne i magen, og har termin om en mnd tid :)

Anonymous poster hash: c4434...c90

Skrevet

Jeg blir veldig lett gravid, så i likhet med de to andre graviditetene mine ble jeg gravid på første forsøk når vi begynte å prøve på nr 3. Det endte imidlertid i en tidlig spontanabort. Fastlegen min er av den oppfatningen at kroppen er klar for et nytt svangerskap når den setter i gang med eggløsning igjen, så vi gikk rett i gang med å prøve igjen etter at blødningene var ferdig. Ble fort gravid, men endte i en ny spontanabort i uke 8.

Etter dette har vi av forskjellige grunner latt prøvingen ligge på vent noen måneder, men skal straks i gang igjen. Veldig spent på hvordan det går nå. Statistisk skal jeg iallefall beholde, om jeg blir gravid nå...

Anonymous poster hash: 719bd...16b
Skrevet

Prøvde bevisst etter første mens (hadde hatt ma), og ble gravid på første forsøk :)

Lykke til!

Skrevet

Ble gravid etter 1 år, men mistet i sa. Ble gravid igjen etter 2 år og mistet i sa på nytt. Så ble jeg gravid etter 4 måneder og denne gangen ser det heldigvis ut som at det kommer til å gå bra. Bare noen uker igjen til termin.

Anonymous poster hash: 57e6d...54c

Skrevet

Vi har fått førstemann naturlig, men senere mottatt hjelp via ass.befruktning.

Brukte 2 1/2 år på å bli gravide, mistet i MA ca. uke 8, gravid igjen 4-5 mnd etterpå. Venter tvillinger om 9 dager.

Skrevet

Det tok

3 måneder

1 år

4 måneder

etter mine MA'er

Anonymous poster hash: 4b9b6...37a
Skrevet

Jeg hadde en Ex i oktober 2010. Ble gravid igjen i januar 2011, men ble oppdaget MA i begynnelsen av mars. Ble gravid igjen i slutten av mars, så det gikk faktisk ikke 2 uker engang  :D Å da gikk det heldigvis bra <3 

Skrevet

Ex.u. 4 mndr.

SA 2 År.

Anonymous poster hash: 19145...f98

Skrevet

3. Prøveperiode etter MA satt spiren. Hun spoler rundt på gulvet her nå :)

Anonymous poster hash: b2a0d...167

Skrevet

Hmm...tok ut spiralen i november 2010, ble gravid mai 2011 (exu), gravid igjen juni 2011 (sa), og juli 2012, sitter med baby nå.

Må tilføye at har en samboer som jobbet borte annenhver mnd, så ikke så aktiv prøving.

Anonymous poster hash: 871e7...f74

Skrevet

Ja må innrømme at det har Vært og fortsatt er en tøff tid nå etter at ma'en ble oppdaget. Tungt å miste, livredd for at jeg aldri skal få barn. Mannen har påvist dårlige svømmere også, så muligens derfor det tok litt tid for oss. . Også mistet vi :(

Jeg har oppdaget nå etter at vi mistet at behovet mitt for å bli gravid og få barn, ikke kunne Vært større. .

Flere som kan si noe om dette?

Hi

Skrevet

Jeg mistet i oktober, i fjor (MA oppdaget i uke 14), legen anbefalte oss å vente en mensen med å prøve igjen. Det gjorde vi, og det klaffet etter en mensen. Nå er jeg 28 uker på vei :D 

Skrevet

Jeg ble gravid første mnd etter spontanaborten alle tre gangene det skjedde.

Anonymous poster hash: 68015...1e1

Skrevet

Syntes det er lenge å skulle vente en mens også jeg da;) har ikke tålmodighet til det. Men vet det er det beste. Kommer nok ikke til å være forsiktig heller, begynner ikke å bruke noe prevensjon for så kort tid. Jeg tenker at det tok oss ett år å bli gravid, så jeg tviler på at vi blir raskt gravide igjen :(

Skrevet

Vi begynte prøvinga på nr 2 i februar/mars 2010, ble gravid i desember, mistet i uke 6, ble gravid igjen med en gang etter SA, gutt født i november 2011 :) Lykke til!

Skrevet

Prøvere i 1 år - MA uke 18 (fosteret døde uke 4)
Gravid etter 2 år (ved hjelp av pergotime) - nok en MA, i uke 10.
Gravid etter 1 år - Ei nydelig tulle som akkurat nå sover en lur :)

Anonymous poster hash: 673e3...826
Skrevet

Ble gravid på 3.forsøk i desember, men mistet i MA i februar. Fjernet den med tabletter hjemme og ble gravid på første EL etterpå, ca. 3 uker etter aborten. Den lille spiren er nå snart 20 uker i magen <3

Skrevet

Hvor lang tid brukte dere på alle bli gravide med den dere mistet da? Hos meg til det som sagt ett år, vil ikke bruke ett år til på å bli gravid igjen

Det skal også sies at mannen har påvist dårlige svømmere.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...