Gå til innhold

satans nabopakk!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen er på reisejobb og jeg er alene med baby på 19 dager og treåringen.

Har vært en del tull om natten med minsten og ammingen, og en svigerfamilie som renner ned dørene her om dagene. Så jeg er sliten!

I dag var intet unntak, men nå har minsten itillegg hatt vondt i magen og økedøgn, storebror tisset i sengen og naboen har full fest på terassen sin men dundrende musikk, hyling, skråling og ikke minst brølelatter... Hvem kan le høyest og skapest? Det ljomer igjennom marg og bein på både meg og ungene! Begge vokner hele tiden.

Treåringen ble redd og trodde noen ropte om hjelp. Mini vokner og tenker: pupp! NÅ!!!

Kunne de ikke sagt i fra at de skulle ha fest så kunne jeg tatt ungene med megi til.mine foreldre??? I morgentidlig lir det hevn, plenen skal klippes og treåringen skal få bråke det han orker ;)

Anonymous poster hash: cca8b...3bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff stakars deg :( MEn du kan jo ta en tur bort om be dem dempe seg. 

Og ta 3 åringen i din seng siden mannen din uansett er bortreist :) Så slipper du en vettskremt unge for hver eneste skål :)

Eller så støtter jeg den ideen din om gressklipping :) Men kan du ikke spørre svigersene om de kan være så snille og ta med seg 3 åringen en tur ? Sånn at du kan få slappet litt av og kanskje sove litt også ?? Og om ikke du vil spørre selv så kan du jo be mannen din ringe dem og få han til og spørre om de ikke kan hjelpe litt til med 3 åringen siden du har en baby som ikke vil sove.. :)

Skrevet

Mannen er på reisejobb og jeg er alene med baby på 19 dager og treåringen.

Har vært en del tull om natten med minsten og ammingen, og en svigerfamilie som renner ned dørene her om dagene. Så jeg er sliten!

I dag var intet unntak, men nå har minsten itillegg hatt vondt i magen og økedøgn, storebror tisset i sengen og naboen har full fest på terassen sin men dundrende musikk, hyling, skråling og ikke minst brølelatter... Hvem kan le høyest og skapest? Det ljomer igjennom marg og bein på både meg og ungene! Begge vokner hele tiden.

Treåringen ble redd og trodde noen ropte om hjelp. Mini vokner og tenker: pupp! NÅ!!!

Kunne de ikke sagt i fra at de skulle ha fest så kunne jeg tatt ungene med megi til.mine foreldre??? I morgentidlig lir det hevn, plenen skal klippes og treåringen skal få bråke det han orker ;)Anonymous poster hash: cca8b...3bb

Skulle du ønske at du var på festen isteden ? ;)

Anonymous poster hash: 54888...67c

Skrevet

Send politiet på naboene om de ikke hører på deg. Det er ingen skam å avbryte festen. Barn - og du - fortjener nattero.

Anonymous poster hash: f4c5b...ae1

Skrevet

Det har blitt et vågestykke å gå over til naboen og kritisere festen hans. Enkelte har fått nesa slått inn fordi de vågde seg på noe slikt.

Anonymous poster hash: cdaac...8b5
Skrevet

Da ringer du politiet. Du ber de komme om de kan. Lykke til! Og gratulerer med den lille! :)

Anonymous poster hash: f4c5b...ae1

Skrevet

Send treåringen til svigers noen dager da vel :-)

Skrevet

Håper du er i gang med plenklipping, sirkelsag eller drill, HI ;)

Anonymous poster hash: 4aa09...8a3
Skrevet

Vi sovnet til slutt både jeg og barna ;)

Plenen er nyklippet og fin, treåringen fikk et slags gevær av tanten sin på tivoli for ikke lenge siden (høres ut som et tivoli hele greien) den er nå tom for batteri :)

Magevondten til minsten er over og naboen på den andre siden har funnet frem kantklipperen sin og bare gliser til oss mens festløvene kom ut på terassen i sted.

Skrevet

Ja, og bare for å svare ang treåringen og svigers så er det lite aktuelt at de tar ham med seg på tur eller passer littegrann. De vil ikke og er lite interessert i ham, han er kjekk å ha just for show og supplerer fint når de forteller hvor mange barnebarn de har og der stopper det.

Myyye kjekkere å være mormor og morfar enn farmor og farfar sier de. Så døtrene sine barn er hos dem konstant mens våre er de for opptatt til å passe, eller for sliten etter å ha passet de andre sine. Men etter mitt syn er det de voksne sitt ansvar å.skape relasjoner til barna og de går glipp av en fantastisk liten fyr når de er slik mot treåringen vår. Han elsker mormoren og morfaren sin og de ham ;)

Synes synd på mannen min da som føler på dette tullet deres.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Haha, jeg digger deg HI!

Men jeg tror jeg hadde bedt mannen din om å ta en prat med svigers; enten bidrar de i form av avlastning når de er der, eller så holder de seg hjemme. Du har nettopp født, du trenger å hvile og å få i gang ammingen, ikke være vertinne!

Skrevet

Neste gang gjør du som en dame jeg kjenner. Hun tok med seg babyen og ringte på hos gutta det hadde vært fest hos hele natta. Da en ung fyr i bokseren endelig åpnet døra, spurte hun hvem av dem som skulle passe ungen, for nå skulle hun gå og legge seg etter å ha vært våken hele natta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...