Gå til innhold

Facebook-spørsmål!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis en av mine venner på Facebook trykker "liker" på et av mine bilder. Kommer dette da bildet opp på hennes venners nyhetsoversikt når hun har "likt" et bilde??

Ser at hvis en av mine bilder har likt statusen på en av sine venner får jeg dette opp på min oversikt. Skjer det det samme med bilder?

Anonymous poster hash: 810e7...6ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis en av mine venner på Facebook trykker "liker" på et av mine bilder. Kommer dette da bildet opp på hennes venners nyhetsoversikt når hun har "likt" et bilde??

Ser at hvis en av mine bilder har likt statusen på en av sine venner får jeg dette opp på min oversikt. Skjer det det samme med bilder?

Anonymous poster hash: 810e7...6ad

Jeg tror det ihvertfall.. Syns å ha sett det på newsfeeden min :(

Anonymous poster hash: 1cb4e...0d7

Skrevet

Du kan selv bestemme over disse innstillingene. Du stiller egentlig to ulike spørsmål. Det ene er; hvem ser klikkene på "liker" som den enkelte bruker gjør? Hvis du ikke har gått inn og endret innstilling på hver enkelt venn, vil alle du er venn med vises for deg når de klikker liker på noe. Du må gå inn på vennens profil, eller bare la musepekeren gli over vennens navn. Der kommer det fram en boks med ordet venner på. La pekeren gli over den, og du vil se en boks med "innstillinger" på. Der må du trykke på hvor mye du vil se av denne vennens aktivitet, f eks statuser og likes, men ikke spill. El hva du nå syns er OK å se.

Når det gjelder bildene dine kan du skreddersy de såkalte "privacy settings" for hvert album. Unntatt profilbildene, de vil alltid være offentlige. Jeg lar kun familie se det albumet der ungene mine figurerer.

Anonymous poster hash: 47fec...c9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...