Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Har alt for stor sexlyst i forhold til mannen sin. Han kunne vært fornøyd med sex en gang annenhver måned, mens jeg vil helst ha minst par ganger i uka. Lengste periode uten sex vi hadde her i hus varte i nesten 7 måneden fordi mannen ikke ville. Jeg blir jo helt gal og går på veggen. Da mannen er hjemme om kveldene og barna er hjemme hele dagen nå (sommerferie) så får jeg heller ikke tilfredsstilt meg selv. Hvor gjør man av energier og hvordan avleder man fokuset på andre ting? Tips ønskes. Anonymous poster hash: d2477...d4a
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 Trening (særlig utmattende joggeturer/sykkelturer) har hjulpet meg i slike perioder Håper tørken går fort over!! Anonymous poster hash: 8b3ba...578
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 Begynn å dusj sammen:) eller bestill noe leketøy å ta lengre dusjer! Anonymous poster hash: 1293d...669
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 Begynn å dusj sammen:) eller bestill noe leketøy å ta lengre dusjer! Anonymous poster hash: 1293d...669 Vi kan ikke dusje sammen siden ingen da kan passe på babyen. Før dusjet vi sammen med han kunne fint dusje sammen uten å få reisning eller ha interesse av kroppen min. Han har rett og slett laber lyst. Det med utmattende trening går heller ikke når man har bitteliten baby HI Anonymous poster hash: d2477...d4a
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #6 Skrevet 5. juli 2013 Du kan jo låse deg inn på badet en stund, og gjøre det du har lyst til... Dette må jo mannen kunne akseptere. Du trenger jo for såvidt heller ikke fortelle ham hva du driver med, for alt han vet, kan det jo være du har spist noe du ikke helt har tålt.... Anonymous poster hash: e22b8...5ba
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #7 Skrevet 5. juli 2013 La ham prøve L-argiplex for menn..... helsekost. Anonymous poster hash: 5a341...6f9
GeeGee Skrevet 5. juli 2013 #8 Skrevet 5. juli 2013 Har det alltid vært sånn? Hva med å teste testosteron-nivået?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå