Gå til innhold

Tok nettopp 20 sit up. Kanskje jeg skulle begynne med det. ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere det har mye å si for magen? Må gjerne øke etter hvert, men det er en begynnelse.

Anonymous poster hash: 966f9...a59
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart det er en begynnelse! Dessuten er magen en ganske lett-trent greie, du ser forskjeller rimelig kjapt.

Anonymous poster hash: 77681...b1b
Skrevet

Merker godt de 20. Er ikke noe særlig trent da, men kjente det litt i nakken. Får øke etter hvert.

HI

Skrevet

Det kommer an på. For det første, så er ikke 20 så mange, så vil du ha resultater må du ta flere repetisjoner. Er du slank, middels eller stor? Du trener ikke bort fett ved å ta sit-ups. Det må kombineres med annen trening, det er de indre musklene du trener da. Man får ikke six-pack av å kun ta sit-ups. Men, all trening er bedre enn ingen :)

Anonymous poster hash: 53651...e82
Skrevet

Oi for en kjempe innsats... Legg til variert trening 45 min til så begynner du kanskje å merke forskjell etterhvert.

Anonymous poster hash: f7e84...4f0

Skrevet

Har vel 10 kilo for mye. Tenker å øke etter hvert, men en begynnelse dette. Vil kombinere det med å gå tur.

Skrevet

Jeg tørr nesten ikke ta sånt etter at jeg hørte at det kan gjøre magen større :P

Aner ikke om det stemmer eller ikke, men det var noe med at man bygger musklene under fettet og så vil derfor magen se større ut?

Anonymous poster hash: b7f92...2d6
Skrevet

situps kan du glemme av en rekke grunner.

har du mage er det kaloriunderskudd som gjelder. da er det bedre med en god lang tur.

sit-ups kan fort skade ryggen.

med mindre du har lite mage betyr det over lite. mageøvelser er bra, som leg raises, de presser ikke magen sammen som sit-ups. men dette gjelder kun de med lite fett.

Anonymous poster hash: ebd22...fbe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...