LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 - lillemannen spiser seg mett på fast føde, og jeg kan drikke litt vin igjen!
Gjest sug lut Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 I mellomtiden kan du legge deg opp et godt lager av vin, whisky, gin, likør... myse på polet og skaffe deg nok til å ha et godt utvalg den dagen det går an!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2013 I mellomtiden kan du legge deg opp et godt lager av vin, whisky, gin, likør... myse på polet og skaffe deg nok til å ha et godt utvalg den dagen det går an! Vettu, utvalget er det ingenting å si på. Har en haug med kvalitetsvin, sprit, cider, øl og jegvetikkehva etter bryllupet ifjor. Jeg har jo vært gravid, og mannen gidder aldri drikke alene, så det står der og roper på meg. I tillegg får mamma kvoten sin fra polet enda (hun jobbet der i mange herrens år og har til og med vært sjef), som hun prøver å prakke over på meg. Så jeg skal nok ikke gå tørst.
Gjest Siklerotte Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 Legg planer for akkurat hva du skal drikke og i hvilken rekkefølge. Det gjør jeg hver gang jeg gleder meg til noe og det gjør det alltid ekstra bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå