Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Flere enn meg som har gått på en smell?:/ Anonymous poster hash: 3c441...4ce
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 Nei, heldigvis ikke! Har mottatt noen inkassovarsler gjennom tiden, men det er pga regninger som har blitt forlagt, og betalt så fort varselet har kommet. Anonymous poster hash: f87f7...ca5
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 Nei, aldri hatt i mitt 39 år lange liv. Jeg er ekstrem i andre retning da, har vokst opp med en bipolar pappa som alltid tok på seg allverdens i oppturene sine og aldri hadde mulighet til å betale det når det kom til stykket. Han prøvde aldri rette på det når ned turene kom heller, bare la seg på sofaen og mente alt var alle andre sin skyld og alle var ute etter han. Så jeg har i oppveksten opplevd tvangssalg av hus, at strømmen har blitt slått av før vi fikk en slags automat så vi måtte betale strømmen på forskudd, biler som ble hentet osv osv. Jeg lever heller litt sparsommelig enn over evne, og har alltid en buffer. Barna mine skal aldri oppleve slike ting som meg. Til og med små ting som at man må gå til en kusine og spørre om å få låne noe pent å ha på seg til juleballet på skolen fordi det ikke finnes noenting hjemme i skapet og heller ikke penger å kjøpe noe for, og de andre jentene kommer i vakre ballkjoler, det setter spor... Anonymous poster hash: 43dda...b70
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #5 Skrevet 5. juli 2013 Det bør du være! ) Hi Anonymous poster hash: 3c441...4ce
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #6 Skrevet 5. juli 2013 Ja.. Har nå 12 000.. Etter år med null hjelp fra NAV, kun 2000-3000 i mnd å leve på, så endte det slik dessverre.. Fikk ikke penger jeg hadde krav på før slutten av fjoråret, har siden da betalt 8000 i inkasso gjeld.. Kun 12 000 igjen, men er noe dritt å sitte med... Gleder meg til å bli kvitt det innen året er omme! Har hatt 3 år med kamp med NAV, før jeg endelig fikk pengene jeg har hatt krav på hele tiden.. Anonymous poster hash: e6b69...525
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #7 Skrevet 5. juli 2013 Nei, aldri hatt i mitt 39 år lange liv. Jeg er ekstrem i andre retning da, har vokst opp med en bipolar pappa som alltid tok på seg allverdens i oppturene sine og aldri hadde mulighet til å betale det når det kom til stykket. Han prøvde aldri rette på det når ned turene kom heller, bare la seg på sofaen og mente alt var alle andre sin skyld og alle var ute etter han. Så jeg har i oppveksten opplevd tvangssalg av hus, at strømmen har blitt slått av før vi fikk en slags automat så vi måtte betale strømmen på forskudd, biler som ble hentet osv osv. Jeg lever heller litt sparsommelig enn over evne, og har alltid en buffer. Barna mine skal aldri oppleve slike ting som meg. Til og med små ting som at man må gå til en kusine og spørre om å få låne noe pent å ha på seg til juleballet på skolen fordi det ikke finnes noenting hjemme i skapet og heller ikke penger å kjøpe noe for, og de andre jentene kommer i vakre ballkjoler, det setter spor... Anonymous poster hash: 43dda...b70 Uff!! Hjerteskjærende historie. Trodde først at du bare skulle gnikke det inn at du har alt på stell! Det kom iallefall noe godt ut av det! Hyller deg Hi Anonymous poster hash: 3c441...4ce
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #8 Skrevet 5. juli 2013 Ja.. Har nå 12 000.. Etter år med null hjelp fra NAV, kun 2000-3000 i mnd å leve på, så endte det slik dessverre.. Fikk ikke penger jeg hadde krav på før slutten av fjoråret, har siden da betalt 8000 i inkasso gjeld.. Kun 12 000 igjen, men er noe dritt å sitte med... Gleder meg til å bli kvitt det innen året er omme! Har hatt 3 år med kamp med NAV, før jeg endelig fikk pengene jeg har hatt krav på hele tiden.. Anonymous poster hash: e6b69...525 Uff.. kjedelig situasjon. Bra det iallefall er overkommelig Anonymous poster hash: 3c441...4ce
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 5. juli 2013 #10 Skrevet 5. juli 2013 Jupps... Har det.. Er overkommelig gjeld, men fortsatt lite moro å ha.. Når ungene starter i 100% bhg nå, så håper jeg virkelig jeg kommer meg hurtig i jobb, så jeg blir kvitt det hele...
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #12 Skrevet 6. juli 2013 Ja, har hatt både inkasso og varsel før tvangssalg på leiligheten. Har bipolar 2 og ADHD.... Anonymous poster hash: 75104...47d
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #13 Skrevet 6. juli 2013 Ja, har hatt både inkasso og varsel før tvangssalg på leiligheten. Har bipolar 2 og ADHD....Anonymous poster hash: 75104...47d Bopolar kan jeg forstå, men er ADHD en unnskyldning? Anonymous poster hash: cdb7f...47a
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #14 Skrevet 6. juli 2013 Ja, har hatt både inkasso og varsel før tvangssalg på leiligheten. Har bipolar 2 og ADHD....Anonymous poster hash: 75104...47d Bopolar kan jeg forstå, men er ADHD en unnskyldning? Anonymous poster hash: cdb7f...47a Nei, men det er en forklaring. Anonymous poster hash: 75104...47d
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #15 Skrevet 6. juli 2013 Ja, har hatt både inkasso og varsel før tvangssalg på leiligheten. Har bipolar 2 og ADHD....Anonymous poster hash: 75104...47d Bopolar kan jeg forstå, men er ADHD en unnskyldning?Anonymous poster hash: cdb7f...47a Nei, men det er en forklaring.Anonymous poster hash: 75104...47d At man har ADHD er ingen forklaring på at man har inkassogjeld. Anonymous poster hash: cdb7f...47a
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #16 Skrevet 6. juli 2013 Ja, har hatt både inkasso og varsel før tvangssalg på leiligheten. Har bipolar 2 og ADHD....Anonymous poster hash: 75104...47d Bopolar kan jeg forstå, men er ADHD en unnskyldning?Anonymous poster hash: cdb7f...47a Nei, men det er en forklaring.Anonymous poster hash: 75104...47d At man har ADHD er ingen forklaring på at man har inkassogjeld. Anonymous poster hash: cdb7f...47a Det kan være en forklaring på impulsiviteten og mangelen på konsekvenstenkning. Men voksne mennesker som har barn, og som vet om sin diagnose bør ærlig talt ha den under bedre kontroll enn at man kan bruke den unnskyldningen synes jeg. Det finnes både medisiner og div mestringsmetoder man kan trene seg opp til å bruke... Anonymous poster hash: 43dda...b70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå