Gå til innhold

Har dere inkasso gjeld???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere enn meg som har gått på en smell?:/

 

Anonymous poster hash: 3c441...4ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, dessverre.

 

Har ikke kredittkort og ingen luksusvaner, pengene strekker ikke til etter flere år med sykdom og lite jobbing og trøblete nav.

Jeg skal nå søke gjeldssanering... :/



Anonymous poster hash: 2b349...c8f
Skrevet

Er det gjeldsordning? Hvor mye gjeld har du da?

Hi

 

Anonymous poster hash: 3c441...4ce

Skrevet

Er det gjeldsordning? Hvor mye gjeld har du da?

Hi

 

Anonymous poster hash: 3c441...4ce

 

Ja, det er gjeldsordning. Er visst to ulike typer, tror jeg, har ikke kommet helt i gang med det.

 

Jeg vet ikke eksakt men har nok en halv million pluss/minus :(

 

Anonymous poster hash: 2b349...c8f

Skrevet

Hmm.. det må jeg sjekke opp i :) kanskje det hadde vært nie for meg :) Du skal iallefall vite at du er ikke alene :)

 

Anonymous poster hash: 3c441...4ce

Skrevet

Hmm.. det må jeg sjekke opp i :) kanskje det hadde vært nie for meg :) Du skal iallefall vite at du er ikke alene :)

 

Anonymous poster hash: 3c441...4ce

 

Jeg forsøkte å få hjelp fra kommunen der jeg bodde før, men økonomisk rådgiver der var håpløs, så alt rant ut i sanden da jeg flyttet.

 

Her jeg nå bor har jeg fått en god økonomisk rådgiver i kommunen (er ikke nav - takk og pris for det!) som er både medmenneskelig og profesjonell.

 

Anonymous poster hash: 2b349...c8f

Skrevet

Ja, nav e håpløs der!! Skal jammen oppsøke kommunen å få hjelp :)

 

Anonymous poster hash: 3c441...4ce

Skrevet

Ikke nå lengre!!! Jeg har betalt og betalt og det har vært utrolig kjipt de siste par årene men med skattepengene ble jeg endelig gjeldfri! !!!!

 

Anonymous poster hash: 80566...ff0

Skrevet

Heldigvis ikke... Kan ikke tenke meg til hvor vanskelig det må være. Kan jo være tøfft nok med huslån, billån o.l :(

Skrevet

Jepp... Samme situasjon som #2... Sykdom, Nav osv... Betaler og betaler hver mnd på gjeld. Håper å komme over på rett side ila 3 år... :/

 

Anonymous poster hash: 55b20...147

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...