Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 ...hva føler du rundt tynne mennsker med flotte kropper? Eller de som har gått ned masse i vekt? Setter det i gang vonde følelser hos deg? Anonymous poster hash: 2eb81...def
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 ...hva føler du rundt tynne mennsker med flotte kropper? Eller de som har gått ned masse i vekt? Setter det i gang vonde følelser hos deg? Anonymous poster hash: 2eb81...def Ikke annet enn at det gir meg ytterligere motivasjon til å trene og spise sunt selv.
Major HotLips Houlihan Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 Niks, for jeg er på god vei dit selv
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 Overhodet ikke. Så lenge de tynne fortsatt behandler meg som en likeverdig og ikke prøver å belære meg om kosthold så bryr jeg meg ikke. Anonymous poster hash: c1c5c...c5d
Rivjernet Skrevet 5. juli 2013 #5 Skrevet 5. juli 2013 (endret) Ikke akkurat vonde følelser, men jeg blir noen ganger frustrert over st jeg ikke klarer å nå matchvekta selv! Føler resultatene ikke står i forhold til innsatsen .. Endret 5. juli 2013 av Stinkerbelle
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #6 Skrevet 5. juli 2013 Hos meg setter det i gang vonde følelser, for jeg har alltid vært slank, men etter mye kortison den siste tiden ser jeg ut som en bolle! Blir kjempesjalu på de som er slanke og fine, og på de som har en del kilo ekstra men likevel føler seg bra og ser bra ut. Føler meg mindreverdig nå. Og ja, jeg vet at jeg har feil verdier i livet prøver å fokusere på det beste. Blir vel slank igjen en gang jeg og... Anonymous poster hash: 51620...7ab
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #7 Skrevet 5. juli 2013 Hvor mange kilo tenker du? Anonymous poster hash: f8d51...245
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #8 Skrevet 5. juli 2013 Hvor mange kilo tenker du? Anonymous poster hash: f8d51...245 Alt fra 5 til 100 kilo for mye... Anonymous poster hash: 2eb81...def
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #9 Skrevet 5. juli 2013 Innimellom, min selvtillit går opp å ned i bølger så er jeg på et godt sted så påvirker det meg ikke, men ellers så kjenner jeg på misunnelse og at jeg kunne ønske så sårt at det var meg, for ønsker så å komme tilbake til den vekta jeg hadde før jeg ble gravid (9kg for mye nå). Jeg startet treningen rolig i april og har kommet meg opp til at jeg er ute å jogger i en halv time ca og hjem og har 30 day shred etterpå, har akkuret startet på vg vektklubb i tillegg så håper håper og håper at ejg skal få det til nå.. (hadde kraftig bekkenløsning etter fødsel faktisk, så fikk 1 års treningsutsettelse av fysioterapauten, nå kan det gå opp til en uke i mellom hver gang jeg har vondt så det blir stadig bedre) Anonymous poster hash: 4ea9b...219
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #10 Skrevet 5. juli 2013 Synes det ikke er kjekt, men ser av og til at jeg ikke gjør nok for å komme der. Her er det snakk om ca 10 kg. Skal prøve å ta meg i ørene etter ferien. Anonymous poster hash: 4301b...9af
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #11 Skrevet 5. juli 2013 Overhodet ikke. Så lenge de tynne fortsatt behandler meg som en likeverdig og ikke prøver å belære meg om kosthold så bryr jeg meg ikke. Anonymous poster hash: c1c5c...c5d signerer denne... har en far som skal belære meg hver dag om hvordan jeg bør gjøre ting...det er noe av det mest demotiverende som finnes. har og en del tynne jenter som aldri har hatt problemer med vekten som ligger nærmere undervekt på normalskalaen og de skal hele tiden klage på hvor tykke de er...blæææhh sier jeg bare Anonymous poster hash: 5a339...e89
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #12 Skrevet 5. juli 2013 De fleste er tynnere enn meg (170 cm, 85 kilo). Jeg føler meg dritt hver dag, hadde kanskje vært mer fornøyd hvis jeg ikke var den tjukkeste alltid. Men dette er jo en dagligdags situasjon, så jeg føler ikke noe spesielt rundt tynne mennesker som sådan, de er jo alltid der og har inderektee en innflytelse på hvordan jeg føler meg så klart, jeg sammenligner meg jo med andre folk. Anonymous poster hash: 75618...4f5
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #13 Skrevet 5. juli 2013 Nei. Jeg har ikke vært overvektig hele veien, og trives best med tynne eller slanke mennesker. Jeg synes overvektige mennesker er kvalmende og stygt, og kan ikke fatte og begripe at jeg ble slik selv. Tynne mennesker, og de som har gått ned masse er inspirerende Anonymous poster hash: 15002...dce
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #14 Skrevet 5. juli 2013 Nei, ikke tynne mennesker. Men andre tjukkaser gir meg vonde følelser, for jeg vil ikke være en av dem... Tar meg i å se på hvordan de er kledd, hvordan klærne sitter rundt mage, rumpe osv. Følelsene er en blanding av at jeg må lære hvordan jeg skal kle meg nå som jeg er blitt tjukk, hat mot meg selv som har tillatt vekten å bli så høy, frustrasjon over at jeg også er en av de tjukke osv. Jeg har alltid vært naturlig tynn, har kunnet spise hva jeg vil uten å legge på meg både pga naturlig høy forbrenning og høyt aktivitetsnivå. Nå har jeg pga sykdom mistet min naturlige høye forbrenning og kan ikke være like aktiv som før. Jeg skulle selvfølgelig tilpasset matinntaket etter dette, men jeg har spist akkurat som før i tillegg til litt ekstra trøstespising og resultatet er at jeg har gått opp 20 kg i vekt. Bare min egen skyld, men utrolig vanskelig å gjøre noe med. Synes synd på meg selv som ikke lenger kan leve det aktive livet jeg ønsker, også kan jeg på toppen av det hele ikke spise hva jeg vil heller. Er vel inne i en slags sorgprosess, men må absolutt ta tak i kostholdet mitt. Merkelige greier det der, for jeg synes egentlig frodige kvinner er mye vakrere enn magre kvinner, og jeg bryr meg overhodet ingenting om andres vekt. Men nå forakter jeg meg selv som selv har blitt en tjukkas, skammer meg over å tenke sånn også siden jeg synes det er helt greit at andre er frodige, jeg vil bare ikke være det selv. Anonymous poster hash: 0c80d...d36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå