Gå til innhold

Imponert over naboene - fest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nabogutten er alene hjemme (vi bor i rekkehus) og skal ha fest i kveld. Tidligere i kveld ringte det på døren, og en av kameratene hans sa at de skulle ha fest, og ga oss en lapp med telefonnummeret deres. Det var bare å ringe dersom vi synes det ble for bråkete, så skulle de dempe seg.

Synes det er flott gjort av 18 år gamle gutter jeg (selv om de sikkert har fått streng beskjed av pappa om å gjøre det da)

Anonymous poster hash: 54009...bc1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tommel opp for disse guttene :)

Anonymous poster hash: 4d317...b63
Skrevet

Ja, takhøyden blir ihvertfall vesentlig høyere nå.

Har ikke akkurat hatt noe problem med festbråk før heller da, bor i et veldig rolig strøk.

HI

Anonymous poster hash: 54009...bc1
Skrevet

Fantastisk! Sånne 18åringer liker vi og kan godt ha som naboer ja :-)

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Så bra!

Med sånt forvarsel så hadde nok terskelen for å klage på dem blitt svært, svært høy for min del. Jeg kan være utrolig tolerant hvis jeg er i godt humør, men du verden, så intolerant jeg også kan være... ;-)

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Så fin historie :)

Tenker som du sier at takhøyden blir vesentlig høyere når man har fått ordentlig beskjed og vet hva som skjer.

Det finnes så mye fin ungdom!

Skrevet

Sånn er nabogutta her også. :)

Og dagen etter en litt høylytt fest kom de også bort og unnskyldte seg så veldig for bråket fra dagen før. :)

Så selv om vi hører bassen fra musikken gå store deler av dagen og at de koser seg godt på lørdagskveldene, så gjør det fint lite siden de er så høflige. :)

Skrevet

I vårt rekkehus er tenåringene til vesentlig mindre sjenanse enn de irriterende foreldrene... les: fedrenes vemmelige sigarettsneiper som hives ned av verandaen og uti min oppkjørsel, snekring fra sju morgen til ni aften, absurd stygge løsninger på fellesareal (han er snekrejunkie), slipper katter ut for å skite i mine bed og sandkasser.... you name it. Litt fest fra en attenåring skal jeg mye heller tåle, det er da bare å sette plugger i ørene.

Anonymous poster hash: 59dca...e55
Skrevet

Det der gjorde vi også alltid da vi (jeg og vennegjengen min) var unge og skulle ga fest. Vi fikk aldri klager på festbråk for å si det sånn.

Anonymous poster hash: cb90d...3e8

Skrevet

En sommerfest i nabolaget må man nesten tåle når man velger å bo i tettbebygde strøk, og når oppførselen på toppen av det hele er så eksemplarisk blir det nesten ikke irriterende engang ;)

Anonymous poster hash: 7dec1...799

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...